مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی و ورزشی ذوب آهن معرفی شد


مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی و ورزشی ذوب آهن معرفی شد

اصفهان- ایرنا- جواد محمدی از سوی هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی ذوب آهن اصفهان به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب و معرفی شد.

احمد جمشیدی سخنگوی این باشگاه روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در جلسه روز گذشته هیات مدیره این باشگاه علاوه بر انتخاب مدیرعامل جدید در باره مسائل مالی و فنی تیم به خصوص دیدار رفت و برگشت لیگ قهرمانان باشگاهای آسیا و وضعیت تیم بحث و بررسی شد.
وی گفت: در ادامه با توجه اینکه شرکت سهامی ذوب آهن شرکت های اقماری و زیرمجموعه زیادی دارد که یکی از این شرکت ها باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن است و در سایر شرکت ها تغییرات مدیریتی بوده که صورت طبیعی انجام شد و این باشگاه از این قائده مستثنی نیست.
وی اظهار داشت: سعید آذری حدود ۵ سال مدیرعامل باشگاه بود تصمیم هیات مدیره بر این شد تا تغییراتی انجام دهد که جواد محمدی از جمله کسانی است که با ورزش عجین هستند اطلاعات خوبی دارند درعین حال جوان هستند به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.
وی تصریح کرد: سعید آذری برای مجموعه باشگاه ذوب آهن چندین سال تلاش کردند که از وی قدردانی می کنیم.
سعید آذری مدیرعامل سابق نخستین بار در سال ۸۳ به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان انتخاب و در سال ۹۲ نیز برای دومین بار به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان انتخاب شد.
وی در گذشته به عنوان وزنه‌ بردار و همچنین مربی وزنه ‌برداری در عرصه ورزش حضور داشت.
باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان قریب به نیم قرن سابقه حضور در میدان های داخلی و بین المللی دارد، تأسیسات ورزشی این باشگاه در سال ۱۳۴۷ ایجاد شده است.
این باشگاه پیش از انقلاب اسلامی علاوه بر تیمداری در رشته هایی همچون والیبال، کشتی، دو ومیدانی و هندبال در تمام ادوار جام تخت جمشید حضور داشته است.
ذوب آهن پس از انقلاب در رشته هایی همچون فوتبال، والیبال، بسکتبال، وزنه برداری، تیراندازی با کمان، تکواندو و هندبال فعال بوده است.
همچنین جواد محمدی مدیرعامل جدید دکتری مدیریت استراتژیک در سازمان‌ها و رویدادهای ورزشی از دانشگاه تهران را دارد و استاد دانشگاه است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی‌شهر به مدت ۵ سال، مسئول هماهنگ کننده امور شهرستان‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان به مدت دو سال ، سرپرستی هیات دوچرخه‌سواری استان ، عضویت هیات رئیسه هیئت تنیس و پرورش اندام استان اصفهان و رئیس هیات‌های ورزشی شهرستان‌های استان اصفهان و داور لیگ برترفوتبال از جمله مهمترین سوابق ورزشی محمدی است.

۸۱۱۴/۶۰۲۶/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات