پذیرایی از حجاج بیت الله الحرام در مسجد النبی ادامه دارد


پذیرایی از حجاج بیت الله الحرام در مسجد النبی ادامه دارد

در حالی که دو هفته از پایان مراسم حج سال جاری در عربستان می گذرد ،درهای مسجد النبی هنوز برای پذیرایی از زائران بیت الله الحرام به روی آنها باز است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «saudigazette»، در حالی که دو هفته از پایان مراسم حج سال جاری در عربستان می گذرد ،درهای مسجد النبی هنوز برای پذیرایی از زائران بیت الله الحرام به روی آنها باز است.

بیش از 250 هزار زائر در روز جمعه برای به جای آوردن مانسک عبادی نماز جمعه در مسجد النبی حضور پیدا کردند.

زائران همچنین از خدمات و تسهیلاتی که برای حاجیان در مسجد النبی فراهم شده است،استفاده می کنند.

حجاج بیت الله الحرام در فضایی با آرامش و آسایش کامل به انجام مناسک عبادی و به جای آوردن نمازهای یومیه خود در مسجد النبی مشغول هستند.

ریاست عمومی امور مسجد النبی اعلام کرد که تعداد کارگران برای تمیز کردن مسجد دو برابر شده است تا زائران بتوانند در فضایی کاملا آرامش بخش به عبادت بپردازند.

همچنین آب خنک زمزم و دیگر خدمات به طور 24 ساعته در اختیار حجاج بیت الله الحرام در مسج النبی واقع در مدینه منوره قرار می گیرد.

از جمله خدمات دیگری که برای زائران خانه خدا در نظر گرفته افزایش تعداد سایه بان ها برای محافظت از گروه های بیشتری از نمازگزاران است که وارد مسجدالنبی می شوند.

نیروهای هلال احمر،کادر پزشکی،نیروهای امنیتی و پرنسل سازمان های خصوصی از جمله افرادی هستند که ورود نمازگزاران به مسجد النبی و خروج آنها از این مسجد را به طور کامل تحت نظارت دارند.

پایان پیام/7

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب و اعیاد ماه رجب در مساجد + برنامه‌ها