طرح بهسازی محور بیرجند - سه قلعه افتتاح شد


طرح بهسازی محور بیرجند - سه قلعه افتتاح شد

بیرجند - ایرنا - طرح بهسازی محور بیرجند - سه قلعه (قطعه چاه طالب - سه قلعه) در دومین روز هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

فرماندار سرایان روز یکشنبه در آیین افتتاح این طرح که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد، گفت: بهسازی و آسفالت محور بیرجند - سه قلعه به طول ۷.۴ کیلومتر و با اعتبار ۲ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

ابراهیم رسولی مقدم افزود: عملیات گازرسانی به هفت واحد صنعتی و تولیدی نیز با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح شد که این طرح شامل اجرای ۲۱ کیلومتر خط تغذیه و شبکه، ایستگاه اندازه گیری و انشعابات است.

وی با بیان اینکه در حوزه گازرسانی ۹۰ درصد شهرها و روستاهای شهرستان سرایان گازرسانی شده است گفت: در مجموع هفته دولت امسال بهره برداری از ۷۷ طرح عمرانی با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان در این شهرستان آغاز می‌شود.

شهر سرایان مرکز این شهرستان در ۱۶۰ کیلومتری بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.

یک هزار و ۱۹ طرح عمرانی و زیربنایی در استان خراسان جنوبی با اعتبار هشت هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۹۸۰ طرح با اعتبار چهار هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

همچنین عملیات اجرایی ۳۹ طرح با پیش بینی اعتبار سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در این استان مرزی آغاز می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی در نخستین روز هفته دولت برای افتتاح طرح‌های هفته دولت به شهرستان درمیان سفر کرد.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

۷۵۵۶*۶۰۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید