روایت «حکایت جاودانگی» از زندگی شهید باهنر


روایت «حکایت جاودانگی» از زندگی شهید باهنر

«حکایت جاودانگی» با روایت زندگی شهید محمدجواد باهنر تقدیم شنوندگان رادیو قرآن می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: «حکایت جاودانگی» روز پنجشنبه، ۷ شهریورماه با موضوع بیان زندگی و سیره قرآنی شهید محمدجواد باهنر از رادیو قرآن پخش می شود.

این برنامه با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و نگاهی به سیره قرآنی آنان، روی آنتن رادیو قرآن می رود.

بنابر این گزارش،‌ در این برنامه روایت زندگینامه شهید محمدجواد باهنر، انسانی فرزانه و سراسر اخلاق و تواضع، که خود را وقف خدمت به انقلاب اسلامی و مردم ستمدیده کرده بود، تقدیم شنوندگان می شود.


شهید باهنر پس از پیروزی انقلاب در مسئوولیت‌های عضویت در شورای انقلاب، تنظیم مدارس، نهضت سوادآموزی، نمایندگی مردم کرمان در مجلس خبرگان، نمایندگی شورای انقلاب در وزارت آموزش‌وپرورش، نمایندگی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و وزارت آموزش وپرورش در کابینه شهید رجایی به نحو شایسته‌ای انجام وظیفه کرد و بالاخره پس از انتخاب به عنوان نخست‌وزیر توسط شهید رجایی طولی نکشید که این دو یار دیرین و دو مبارز صدیق در هشتمین روز از شهریورماه ۱۳۶۰ با انفجار بمبی توسط عامل سازمان تروریستی منافقین خلق در آتش عشق الهی سوختند.


حکایت جاودانگی کاری گروه اطلاع رسانی و محافل رادیو قرآن به تهیه کنندگی سمیرا قنبری، گویندگی «علیرضا کریمی»، روایتگری «فضه سادات حسینی» و گزارشگری «کامران برومیده»، پنجشنبه ها ساعت ۱۷ به مدت ۳۰ دقیقه روی آنتن می رود.

پایان پیام/248

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...