پنج طرح عمرانی و راه سازی در کنگاور افتتاح شد


پنج طرح عمرانی و راه سازی در کنگاور افتتاح شد

کرمانشاه- ایرنا- همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، پنج طرح عمرانی و راه سازی در کنگاور با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فرماندار کنگاور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توجه به راههای ارتباطی در این شهرستان که به عنوان راههای اصلی کشور محسوب می شوند، همواره در اولویت فرمانداری بوده که در این راستا بهسازی و آسفالت کمربندی شرقی به طول پنج کیلومتر و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
خیراله خزایی، همچنین به افتتاح چند طرح عمران شهری در کنگاور اشاره کرد و افزود: ۲ پروژه عمران شهری شامل ساماندهی ورودی شهر و احداث بوستان معلم با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.
او ادامه داد: بهسازی و آسفالت معابر ناحیه کارگاهی کنگاور با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال و به مساحت ۱۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع افتتاح شد.
وی افزود: اجرای طرح های آبخیزداری در مراتع روستای قارلق با اعتبار سه میلیارد و دویست میلیون ریال و بهسازی و آسفالت معابر روستای قارلق بزرگ هم از دیگر پروژه های افتتاحی این روز بود.
به گزارش ایرنا، از جمله اقداماتی که در ساماندهی شهر کنگاور انجام شده می توان به موزاییک فرش به مساحت ۲ هزار متر مربع، جدول گذاری به طول ۴۵۰ متر، عملیات خاکی به مساحت سه هزار متر مکعب، انجام امور فضای سبز به مساحت سه هزار و ۶۵۰ متر مربع و فضاسازی و مبلمان محیطی اشاره کرد.
شهرستان کنگاور در ۹۴ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.
۷۴۴۷/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال