31 طرح عمرانی در شهرستان تفرش بهره برداری شد


31 طرح عمرانی در شهرستان تفرش بهره برداری شد

اراک - ایرنا - 31 طرح عمرانی و اقتصادی عصر چهارشنبه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور آقازاده استاندار مرکزی، حسینی نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران استان مرکزی در شهرستان تفرش بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا، استاندار مرکزی در حاشیه بهره برداری از شبکه آبرسانی روستای شهراب از توابع شهرستان تفرش، افزود: طرح های اقتصادی و عمرانی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: بخش عمده ای از طرح های شهرستان تفرش در حوزه اقتصادی است که ۱۲۴ فرصت شغلی به دنبال داشته است.
استاندار مرکزی بیان کرد: هفته‌دولت بهترین فرصت برای بازخوانی سیره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر برای مردم و مسئولان است.
آقازاده افزود: شهیدان رجایی و باهنر برخواسته از بطن جامعه رنج کشیده و آشنا با مشکلات مردم همراه با کابینه ای دلسوز و همدل با تلاش صادقانه، خدماتی بی منت را برای مردم آغاز کردند.
انتقال آب با لوله به روستای شهراب از توابع شهرستان تفرش برای ۲۰۰ هزار بهره بردار با اعتبار سه میلیارد و ۷۰ میلیون ریال، اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار روستاهای کنگران، شاهواروق، دارستان و سفید شبان در مجموع ۶۵۹۲ متر و با اعتبار ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، آبرسانی به روستای کشه با اجرای خطوط شبکه توزیع آب به طول ۳هزار و ۳۶۰ متر و نصب ۱۰۱ فقره انشعاب جدید آب با اعتبار سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از مهمترین طرح های شهرستان تفرش بود که با حضور مسئولان استانی به بهره برداری رسید.
شهرستان تفرش با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی اراک مرکز استان مرکزی واقع شده است.

3017/3075


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها