کسب چهار طلا توسط قایقرانان کرمانشاه در المپیاد کشور


کسب چهار طلا توسط قایقرانان کرمانشاه در المپیاد کشور

کرمانشاه- ایرنا- قایقرانان کرمانشاهی در رشته آب های آرام دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور خوش درخشیده و در چهار ماده مدال طلا کسب کردند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، در کانو یک نفره ۵۰۰ متر این المپیاد، ملیکا حقیقی از کرمانشاه، هانیا کلالی از بوشهر و ثنا تینا از هرمزگان به مقام های اول تا سوم رسیدند.

در کانو ۲ نفره ۵۰۰ متر ملیکیا حقیقی و آناهیتا نظری از کرمانشاه عنوان نخست را کسب کردند، ثنا تینا و فاطمه رمضانی از هرمزگان به مقام دوم رسیدند و رقیه حمیدی و مریم اوراکی از خوزستان روی سکوی سوم قرار گرفتند.

در مسابقه کانو تک نفره ۲۰۰ متر نیز ملیکا حقیقی از کرمانشاه قهرمان شد، هانیا کلالی از بوشهر به مقام دوم رسید و ثنا تینا از هرمزگان سوم شد.

در کانو ۲ نفره ۲۰۰ متر نیز ملیکا حقیقی و آناهیتا نظری از کرمانشاه به مقام قهرمانی رسیدند، ثنا تینا و فاطمه رمضانی از هرمزگان دوم شدند و هانیا کلالی و انسیه رنجبر از بوشهر مقام سوم را به دست آوردند.

مسابقات آب های آرام دومین المپیاد استعدادهای برتر دختران کشور با حضور ۶۴ ورزشکار از ۱۸ استان کشور به میزبانی دریاچه شورابیل اردبیل برگزار شد.

استان های‌ البرز، قزوین، کرمانشاه، گیلان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، تهران، توابع تهران، هرمزگان، یزد، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، لرستان، اردبیل، مازندران و خوزستان در این المپیاد حاضر بودند.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !