عضویت مدیرکل ارشاد کرمانشاه در شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی


عضویت مدیرکل ارشاد کرمانشاه در شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در حکمی دکتر بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عضویت در شورای فرهنگی این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «دکتر محمودرضا مرادی» امروز(شنبه، ۹ شهریور) در نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، از عضویت دکتر بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شورا خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، افزود: این انتصاب به منظور استفاده از تجربیات ایشان در جهت تعالی بخشی فرهنگی و ایجاد پیوند فعال با نهادهای فرهنگی و‌ اجتماعی استان و برای پیشرفت و سرآمدی اهداف ارزشی حوزه فرهنگ و هنر در جامعه و‌دانشگاه صورت گرفته است

در ادامه این نشست برنامه های بیانیه گام دوم‌انقلاب ، ماه محرم، هفته دفاع مقدس ، پیاده روی اربعین و نیز سیاستگذاری در خصوص برنامه های فرهنگی آغاز سال تحصیلی و مشارکت با شورای امر به معروف و‌نهی از منکر استان مطرح شد.

گفتنی است، شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه متشکل از رئیس دانشگاه و ‌معاونان آموزشی و فرهنگی، دانشجویی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه، مدیران مرتبط، ۳ عضو هیات علمی و ۵ دانشجو به نمایندگی از تشکل ها است.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات