مقصر اتفاقات استقلال کیست؟ دلیل ماموریت ناکام استراماچونی !


آیا در حاشیه های که اخیرا سرمربی ایتالیایی داشته باید انگشت اتهام را به سمت او گرفت. مقصر کیست؛ باشگاه استقلال یا سرمربی ایتالیایی؟ نوشته مقصر اتفاقات استقلال کیست؟ دلیل ماموریت ناکام استراماچونی ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مقصر اتفاقات استقلال کیست؟ دلیل ماموریت ناکام استراماچونی !

استراماچونی در استقلال آرامش ندارد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۶:۵۰
مقصر اتفاقات استقلال کیست؟ دلیل ماموریت ناکام استراماچونی !

آیا در حاشیه های که اخیرا سرمربی ایتالیایی داشته باید انگشت اتهام را به سمت او گرفت. مقصر کیست؛ باشگاه استقلال یا سرمربی ایتالیایی؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استراماچونی در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود که هدایت استقلال را برعهده گرفت.

او مربی بادانش و سرشناسی است که سابقه هدایت اینتر را در کارنامه دارد.

پیش بینی می شد که استقلال با استراماچونی روی آرامش را ببیند و در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان دهد اما تا الان هیچ کدام از این دو خواست محقق نشده است تا جایکه نه استراماچونی آرامش لازم را دارد و نه استقلال توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و در قامت یک مدعی ظاهر شود.

سرمربی آبی پوشان پایتخت این روزها اصلا آرامش ندارد و بسیار عصبی به نظر می رسد تا جایکه نخستین نشست خبری او با داد و فریاد او همراه شد و در دومین نشست خبری هم که اصلا شرکت نکرد.

با وجود آنکه انتقادهای زیادی از رفتار استراماچونی می شود اما آیا می شود این ایتالیایی را مقصر دانست؟

در این هیچ شکی وجود ندارد که سرمربی باتجربه آبی پوشان می توانست بهتر و زیبنده تر از این برخورد کند اما نمی توان او را هم مقصر دانست؛ به عبارت دیگر رفتارهای باعث شده که استراما اینگونه عصبی شود و باید حق را به او داد.

عصبانیت نخست استراماچونی به خاطر وعده های دروغی است که به او داده شده است. ظاهرا مدیران استقلال برای آوردن این مربی قول جذب بازیکنان شاخص را به او داده اند اما عملا این بازیکن جذب نشده اند و حتی باشگاه استقلال با جذب رحمان رضایی برای دستیار ایرانی استراماچونی مخالف هستند و حاضر نیستند که چنین خواسته ای را تنها به خاطر اینکه رضایی سابقه بازی در پرسپولیس را دارد برآورده کنند.

باشگاه استقلال به طرز عجبی در حال لاپوشانی کردن مسائل و برعکس جلوه دادن آنها است.

در این تعطیلات چند روز لیگ استراماچونی قصد داشت که سفری به ایتالیا داشته باشد. باشگاه استقلال برای این مربی تاکسی می گیرد و او را به فرودگاه می فرستد اما ماموران اجازه خروج را به او نمی دهند.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت چنین خبری را پوشش می دهد اما جالب اینکه باشگاه استقلال بلافاصله تکذیبیه منتشر می کند و رسانه ها را به دروغگویی متهم می کند این درحالی است که استراماچونی هم واکنش نشان داد و تکذیبیه باشگاه استقلال را تکذیب کرد.

آیا مربی که چنین برخوردی با او می شود آرامش لازم را برای کار کردن دارد؟ آیا نباید منتظر عصبانی تر شدن او در دیدارهای پیش رو باشیم؟ آیا استقلال در چنین شرایطی حتی اگر بهترین بازیکنان را هم در اختیار داشته باشد می تواند موفق کار کند؟ همه این سوال ها یک جواب مشخص دارد اما بازهم باید منتظر ماند و دید. شفقنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)