عکس ؛ نیمار بی خیال شایعات در آمریکا


نیمار ستاره برزیلی پی اس جی که هفته ها سوژه نقل و انتقالاتی شماره یک دنیا بود، به میامی آمریکا رفت تا به تیم ملی کشورش ملحق شود. نوشته عکس ؛ نیمار بی خیال شایعات در آمریکا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ نیمار بی خیال شایعات در آمریکا

نیمار برای ملحق شدن به تیم ملی برزیل به آمریکا رفت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۸:۱۸
عکس ؛ نیمار بی خیال شایعات در آمریکا

نیمار ستاره برزیلی پی اس جی که هفته ها سوژه نقل و انتقالاتی شماره یک دنیا بود، به میامی آمریکا رفت تا به تیم ملی کشورش ملحق شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از هفته ها اخبار ضد و نقیض در مورد نیمار ، سرانجام او در پی اس جی ماندنی شد؛ حداقل تا ماه ژانویه.

ستاره برزیلی قصد جدایی از پاری سن ژرمن را داشت و تمایل او برای بازگشت به بارسلونا بود اما پس از اینکه مذاکرات دو باشگاه به نتیجه ای نرسید، دو روز پیش اعلام کرد که در پاریس می ماند با این حال در بارسلونا بر این عقیده اند که او ژانویه ۲۰۲۰ یا تابستان آینده بار دیگر برای جدایی از پی اس جی تلاش خواهد کرد؛ به خصوص اینکه رقم فسخ او تابستان بعد ۱۷۰ میلیون یورو خواهد بود و این کار را برای باشگاه های خواهان او راحت تر می کند.

نیمار ناامید از بازگشت به بارسا راهی میامی آمریکا شد جایی که اردوی تیم ملی برزیل برای دو بازی دوستانه مقابل پرو و کلمبیا برپا شده است. او پس از مصدومیتی که پیش از شروع کوپا آمه ریکا دچارش شد، هنوز نه برای برزیل و نه پی اس جی به میدان نرفته است.

عکس ؛ نیمار بی خیال شایعات در آمریکا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید