23 برنامه ترویج فرهنگ دفاع مقدس در باشت اجرا می شود


23 برنامه ترویج فرهنگ دفاع مقدس در باشت اجرا می شود

گچساران - ایرا - فرمانده سپاه پاسداران ناحیه باشت گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس که از روز سی و یکم شهریور آغاز می شود 23 عنوان برنامه در این شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سید علی رضا زاده روز سه شنبه در نشست برنامه ریزی هفته دفاع مقدس شهرستان باشت اظهار داشت: بهره برداری از چندین واحد مسکونی که با مشارکت نیروهای بسیجی و کمیته امداد خمینی (ره) احداث شده از برنامه های مهم هفته دفاع مقدس امسال در باشت است.

وی ابراز داشت: برپایی میز خدمت در مساجد و مصلای شهر باشت با حضور مسئولان و با هدف خدمات رسانی بهتر به مردم از دیگر برنامه های مهم هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحیه باشت همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس را از دیگر برنامه های مهم هفته دفاع مقدس امسال عنوان کرد و افزود: تعدادی از پیشکسوتان نمونه به عنوان الگوی ایثارگران در این آئین تجلیل خواهد شد.

رضا زاده تصریح کرد: این آئین با حضور همه ایثارگران و با مشارکت استانداری کهگیلویه و بویراحمد و بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس اجرا می شود.

وی با یادآوری این نکته که فضا سازی محیط اداری از برنامه های دیگر فرهنگ سازی دفاع مقدس است از دستگاه های اجرایی خواست تا پیش از هفته دفاع مقدس کار فضاسازی را در ساختمان های ادارات انجام دهند.

رضازاده گل افشانی گلزار شهدای باشت، همایش پیاده روی،دیدار با خانواده های شهدای جهادگر و نشست های بصیرتی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس امسال در این شهرستان ذکر کرد.

وی با یادآوری اهمیت برگزاری آئین های هفته دفاع مقدس برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه سازی ایثارگران از همه مردم و مسئولان برای نشاط بخشی و حضور گسترده در این آئین ها دعوت کرد.

شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت ۹۰ شهید تقدیم ایران اسلام کرده است.

در ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹ رژیم بعثی عراق با حمایت قدرت های جهانی و با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد که سالروز این واقعه تاریخی به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
/۱۶۶۲/۸۱۴۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!