برای چادری ها تسهیلات قائل شوید/قیمت چادر سربه فلک کشیده است


برای چادری ها تسهیلات قائل شوید/قیمت چادر سربه فلک کشیده است

شفقنا-چادر جنس متوسط قواره ای چهارصدهزارتومان به بالاست اگر کیفیت پاییتر بخری یکسال بیشتر نمیشوداستفاده کرد ، زود رنگش از سیاهی به سبزی میرود یا نخ کش میشود. چادررنگی هم قواره ای دویست به بالاست حتی چادر رنگی هایی با طرح های جالب به بازار آمده که قواره ای 800 هزارتومن است،چادررنگی های جنس جدید طرح های سه بعدی و […]

برای چادری ها تسهیلات قائل شوید/قیمت چادر سربه فلک کشیده است

شفقنا-چادر جنس متوسط قواره ای چهارصدهزارتومان به بالاست اگر کیفیت پاییتر بخری یکسال بیشتر نمیشوداستفاده کرد ، زود رنگش از سیاهی به سبزی میرود یا نخ کش میشود.
برای چادری ها تسهیلات قائل شوید/قیمت چادر سربه فلک کشیده است

چادررنگی هم قواره ای دویست به بالاست حتی چادر رنگی هایی با طرح های جالب به بازار آمده که قواره ای ۸۰۰ هزارتومن است،چادررنگی های جنس جدید طرح های سه بعدی و رنگ های دل نشین دارد که جوان پسند است ومناسب دنیای امروز اما قیمت های سربه فلک کشیده فقط یک حسرت در دل میگذارد،کاش برای چادری ها تسهیلاتی قرار دهیم،یک خانم چادری هم دوست دارد ،چادر جنس مناسب ومتناسب بپوشد اما قیمت های نجومی اقلام حجاب این اجازه را از آنها میگیرد.
به گزارش شفقنا، این جملات درد دل های یک خانم جوان چادری است که خود را در میان زرق وبرق دنیای مد میبیند.وقتی به میان خبرها میروی این درو دل ها را حقیقت میبینی،انجا که مدیر عامل کارخانه حجاب هم از این واردات چادر مینالد:
محمدتقی دانایی هوشیار مدیرعامل کارخانه حجاب شهرکرد درباره قیمت پارچه های وارداتی توضیح داد: پارچه تولیدی کارخانه حجاب در بازار به صورت متری ولی پارچه‌های وارداتی به صورت یاردی به فروش می‌رسند؛ هر یارد ۹۱.۴سانتی‌متر است، یعنی میزان اندازه چادر وارداتی ۱۰ درصد کمتر از چادر داخلی است و به نوعی در این زمینه کم‌فروشی می‌شود.

وی در ادامه پیشنهاداتی هم دارد و میگوید: اگر به همان اندازه‌ای که هزینه برای واردات چادر مشکی اختصاص می‌یابد به شرکت حجاب نیز برای رنگ و مواد شیمیایی تسهیلات اعطا کنند، طبیعتا قیمت قواره‌های چادر مشکی در بازار به‌شدت کاسته خواهد شد و می‌توان گفت متوسط قیمت فعلی ۸۰ تا ۱۷۰ هزار تومان محصولات به ۵۰ تا ۱۴۰ تومان خواهد رسید، بنابراین اگر تعرفه رنگ و مواد شیمیایی کاهش یابد، قیمت تمام‌ شده چادر مشکی در بازار کاهش می‌یابد. در ۱۶ ماه گذشته قیمت نخ مورد استفاده در چادر مشکی از ۹۰۰۰ تومان به ۲۹ هزار تومان رسیده است. قیمت عمده مواد اولیه چادر مشکی حدود ۴۰۰ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند