صدور سند افتخار برای مشارکت‌کنندگان ساخت صحن حضرت زینب(س)


صدور سند افتخار برای مشارکت‌کنندگان ساخت صحن حضرت زینب(س)

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از صدور سند افتخار برای خیرانی که در ساخت صحن حضرت زینب(س) در حرم امام حسین(ع) مشارکت دارند، خبر داد.

صدور سند افتخار برای مشارکت‌کنندگان ساخت صحن حضرت زینب(س)

به گزارش ایکنا از فارس، اسکندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس امروز، 16 شهریورماه در جمع مردم شهرک‌های شمال غرب شیراز گفت: با توجه به جمعیت زوار کربلا، حرم مطهر امام حسین(ع) فاقد صحنی بزرگ برای این خیل عظیم زائران است.

وی افزود: با عنایت حضرت زهرا(س) ساخت صحن جدید حرم مطهر امام حسین(ع) به نام مبارک حضرت زینب(س) در کربلای معلی به مردم ولایتمدار ایران اسلامی واگذار شد.

قاسمی بیان کرد: صحن حضرت زینب(س) در چهار طبقه و در ضلع جنوبی و غربی حرم و در حد فاصل درب‌های ورودی باب‌الرأس و باب‌القبله و در اماکنی چون خیمه‌گاه و تل زینبیه احداث می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با بیان اینکه این صحن مطهر دقیقاً در محل واقعه روز عاشورا بین تل زینبیه و خیمه‌گاه حسینی واقع شده است، گفت: مردم استان فارس در سال ۹۸ یک هزار متر مربع از صحن جدید حرم مطهر امام حسین(ع) را خواهند ساخت.

وی بیان کرد: هزینه تمام شده هر متر از این صحن مطهر مبلغ ۴ میلیون تومان است که ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس برای مشارکت در هر متر از این صحن مطهر به‌نام فرد اهدا کننده نذورات، سند افتخاری صادر می‌کند.

قاسمی گفت: برای اینکه همه‌ مردم در این امر مقدس مشارکت داشته باشند مبلغ ۴ میلیون تومان را تقسیم به ۸۰ سهم ۵۰ هزار تومانی کرده و هر فرد با اهدای مبلغ ۵۰ هزار تومان در ساخت یک سهم از این صحن مطهر مشارکت می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند