تصادف در جاده یاسوج اقلید 2 کشته و یک زخمی برجا گذاشت


تصادف در جاده یاسوج اقلید 2 کشته و یک زخمی برجا گذاشت

یاسوج- ایرنا- رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: صبح امروز یکشنبه در اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با کامیون در جاده ارتباطی یاسوج به کاکان، 2 نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ بهنام ویسی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود ساعات ۹ و ۳۰ دقیقه امروز در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی و جرحی در کیلومتر ۱۵ محور یاسوج به کاکان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ ویسی پور بیان کرد: در اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید و یک دستگاه کامیون در محور کاکان (جاده یاسوج به اقلید) ۲ نفر کشته و یک نفر از سرنشینان پراید زخمی شدند.

وی عنوان کرد: با بررسی فنی کارشناسان پلیس‌راه ، علت اصلی این تصادف تجاوز به چپ ناشی از سبقت و سرعت غیر مجاز از ناحیه خودروی پراید اعلام شد.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد به رانندگان توصیه کرد ضمن حرکت با سرعت مطمئنه، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان‌های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.

بر اساس برآوردها هزینه هر کیلومتر بهسازی و آسفالت راه‌های اصلی در این استان حدود دو تا سه برابر استان‌های کویری است.

از مجموع حدود ۶ هزار کیلومتر راه موجود در این استان بیش از چهار هزار کیلومتر آن راه‌های روستایی است که بیش از ۵۰ درصد آن همچنان خاکی و شوسه است.

۹۸۶۸/۱۶۶۲


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!