عاشورای حسینی،نشانگر مسیر درست زندگی در جامعه است


عاشورای حسینی،نشانگر مسیر درست زندگی در جامعه است

قزوین - ایرنا -فرماندار آوج گفت: عاشورای حسینی تلنگری برای یادآوری مسئولیت‌های اجتماعی است و مسیر درست زندگی را به مدیران و مسئولان جامعه نشان می‌دهد.

نصرت الله علیرضایی روز سه شنبه در جمع عزاداران حسینی روستای اسماعیل آباد از توابع بخش مرکزی آوج بیان داشت: اگر نتوانیم منطق قیام عاشورا را به درستی درک و فهم کرده و با گذر از ظواهر جامعه به مبانی و ملاک‌های یک جامعه حسینی برسیم هر زمانی ممکن است در انتخاب موضع، تعیین جایگاه خود و تشخیص جبهه حق از باطل دچار اشتباه و اشکال شویم.
فرماندار شهرستان آوج با اشاره به درس عاشورا بیان داشت: هرساله که محرم فرا می‌رسد باید یکبار دیگر نسبت خود را با مکتب و مرام سیدالشهدا بسنجیم و تلاش کنیم خود را با شناخت دقیق و درستی از مکتب آن امام شهید، قدری به ایشان نزدیک‌تر کنیم.
وی گفت: این ایام تلنگر و تذکری برای همه مردم و مسئولان است که مسیر را فراموش نکرده و به بیراهه نروند.
علیرضایی در ادامه با اشاره به اقدامات دولت در سطح شهرستان، بیان داشت:دولت در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برد اما با این حال اقدامات بزرگی را در شهرستان‌ها به ویژه در مناطق روستایی انجام داده است.
وی افزود:انتظار می‌رود سرمایه گذاران و خیران با اجرای طرح‌های تولیدی و اقدامات خیرخواهانه کمک حال و همیار دولت باشند تا مسائل و مشکلات شهرستان در مدت زمان کمتری حل شود.
فرماندار افزود:شهرستان آوج دارای ظرفیت‌های بزرگی به ویژه در بخش گردشگری است که با جذب سرمایه گذار و فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم می‌توانیم این شهرستان را به یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشور و استان تبدیل کنیم.
شهرستان آوج در ۱۲۰ کیلومتری قزوین واقع شده است.
۶۱۰۱


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی کتاب «دو بلبل روی شاخه‌های پسته» نگاهی به فرهنگ مردم قزوین