خیّر بوکانی 2700 کیلوگرم از محصول باغ خود را به نیازمندان اهدا کرد


خیّر بوکانی 2700 کیلوگرم از محصول باغ خود را به نیازمندان اهدا کرد

مهاباد- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان گفت: یکی از خیران این شهرستان 2 هزار و 700 کیلوگرم از محصول باغ خود را در اختیار نیازمندان این شهرستان قرار داد.

قادر درویشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ارزش این میزان میوه اهدایی را ۱۱۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این خیّر ۷۰۰ کیلوگرم از این میزان میوه را جهت توزیع در میان افراد تحت حمایت این نهاد به کمیته امداد بوکان اهدا کرد که شامل ۳۵۰ کیلوگرم هلو و ۳۵۰ کیلوگرم آلوچه مرغوب بود.

وی با بیان اینکه این میزان میوه در میان ۱۴۰ خانوار تحت پوشش این نهاد توزیع شد، اضافه کرد: در این اقدام خداپسندانه میوه‌های اهدایی به صورت بسته‌های پنج کیلوگرمی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی بیان کرد: این خیر بوکانی علاوه بر این مقدار میوه که در اختیار کمیته امداد امام قرار داده، بیش از ۲ تُن از محصول باغ خود را نیز در بین کودکان بی‌سرپرست این شهرستان و پاکبانان شهرداری اهدا کرد.

درویشی افزود: در آستانه سال تحصیلی جدید این شهرستان آمادگی دارد تا کمک‌های خیران را به دست نیازمندان واقعی برساند.

افزایش برکت در مال، گشایش رزق و روزی، رفع نیاز فقرا و ایتام و جاری کردن سنت‌های حسنه در جامعه از جمله فواید مشارکت در امور نیکوکاری است.

خیران این شهرستان در ماه جاری ۲۰۰ میلیون ریال را نیز در قالب اهدای کیف و کفش به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اهدا کردند.

٦۰ هزار و ۶۱ خانوار بوکانی با جمعیت ۱۲ هزار و ۹۷٦ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که این تعداد حدود هفت درصد خانوارهای این شهرستان را شامل می‌شود.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند