جهاد کشاورزی البرز رکورددار جذب فرزندان شهدا است


جهاد کشاورزی البرز رکورددار جذب فرزندان شهدا است

کرج -  ایرنا - مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی البرز گفت که این سازمان رکورددار جذب و به کارگیری فرزندان شهدا در میان دیگر دستگاه‌های دولتی استان می‌باشد.

به گزارش ایرنا، مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان البرز روز شنبه طی نشستی مشترک با فرزندان شهدا و ایثارگران سازمان، مسائل و مشکلات پیش روی این عزیزان را در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار دادند.

این جلسه با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، معاون برنامه ریزی سازمان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مدیر بازرسی سازمان، رئیس اداره امور ایثارگران و جمعی از فرزندان شاهد و ایثارگر سازمان با هدف هم اندیشی جهت حل مسائل و مشکلات در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی ارجمند در این نشست افزود: برگزاری نشست و این نوع هم اندیشی ها می تواند موجبات ایجاد عواطف پایدار را فراهم کند.

وی با تشریح حدیث قدسی «من طلبنی وجدنی»، اظهار داشت: خداوند هر کس را که عاشقش شود به مقام شهادت می‌رساند و امام حسین (ع) در میان شهدای تاریخ، جایگاه بی نظیری دارد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: پدران شما جزو یاری‌کنندگان امام حسین (ع) در عصر انقلاب اسلامی ایران بودند.

وی خطاب به فرزندان شهدا و ایثارگر افزود: وحدت و همدلی خود را تقویت و ساختارمند کنید و به عنوان مثال در قالب هیئت مذهبی حداقل ماهی یکبار یک گردهمایی خانوادگی داشته باشید، صندوق قرض الحسنه تشکیل دهید و در برنامه های اجتماعی، مذهبی و سیاسی به صورت هماهنگ ورود کنید.

همچنین یادآور شد که سازمان جهاد کشاورزی استان رکورددار جذب فرزندان شهدا در میان دستگاه‌های دولتی می‌باشد و از این اقدام نتایج مثبت فراوانی کسب کرده است.

فرزندان شهدا در آینده سکان دار پست های مدیریتی شوند

مسعود کریمی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی در این نشست گفت: فرزندان شاهد روحیه فداکاری و ایثار را از پدران و مادران خود به ارث برده اند و امیدواریم همانند آن عزیزان در حفظ روحیه جهادی کوشا باشند.

وی افزود: در جامعه یکسری افراد به عنوان دولت در سایه یا هیئت مدیره در سایه در سازمان‌های مختلف در حال تلاش هستند که ما امیدواریم که این عزیزان از فرزندان شهدا و ایثار گر باشند تا در آینده سکان پست‌های مدیریتی به این افراد واگذار شود که به نوعی وابستگی به جبهه و ایثار و شهادت دارند.

وی اظهار امیدواری کرد که در سازمان تدبیری اندیشیده شود که روحیه جهادی که وجود دارد روز به روز پر رنگ تر ظاهر شود.

کریمی گفت: خوشبختانه سازمان جهاد کشاورزی استان در جذب نیروهای شاهد متعهد و و کارآمد معدل بالایی داشته و شما فرزندان شاهد چشم و فکر سازمان هستید و لذا باید در چهار چوب قانون حرکت نموده و بسیار مواظب باشید.

همچنین عبدالرضا روشن نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی نیز ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: این وظیفه ماست که از ایثار این عزیزان قدردانی کنیم.

وی اظهار داشت : ما هر کجا به شهدا اعتماد کردیم موفق و سر بلند بودیم و لذا امیدواریم در انتخاب افراد برای پست‌های حساس و کلیدی مدیریتی، این عزیزان لحاظ خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی برای ارتباط بیشتر با فرزندان شاهد و حل مشکلات این افراد خواهان برگزاری جلسات در چندین نوبت در طول سال و انتخاب افرادی به عنوان نماینده فرزندان شهدا شد.

در این جلسه فرزندان شاهد نظرات و پیشنهادات و مسائل و مشکلات موجود خود را به سمع و نظر مسئولین حاضر در جلسه رساندند.

۶۱۵۶/ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری