راهنمای بازی Borderlands 3: کدام شخصیت‌ها مناسب شما هستند؟


راهنمای بازی Borderlands 3: کدام شخصیت‌ها مناسب شما هستند؟

شخصیت‌های قابل بازی در Borderlands 3 هر کدام خاص و متفاوت از دیگری هستند و انتخاب از میان آن‌ها کار بسیار سختی خواهد بود. به همین خاطر ما مقاله راهنمای بازی Borderlands 3 را نوشته‌ایم تا در انجام این کار به شما کمک کنیم. بازی Borderlands 3 و نکاتی که پیش از خرید آن باید بدانید جدا از این چهار شخصیتِ بسیار خاص، در بازی میلیون‌ها ایتم و سلاح مختلف...

شخصیت‌های قابل بازی در Borderlands 3 هر کدام خاص و متفاوت از دیگری هستند و انتخاب از میان آن‌ها کار بسیار سختی خواهد بود. به همین خاطر ما مقاله راهنمای بازی Borderlands 3 را نوشته‌ایم تا در انجام این کار به شما کمک کنیم.

جدا از این چهار شخصیتِ بسیار خاص، در بازی میلیون‌ها ایتم و سلاح مختلف وجود دارد و درخت مهارت‌های بازی نیز بزرگ‌تر از همیشه شده است. با این که شاید فکر کنید با توجه به گذشته یک شخصیت یا نقدهایی که خوانده‌اید، انتخاب یک شخصیت کار سختی نیست، ولی هر کدام از این شخصیت‌ها دارای جنبه‌های متفاوتی هستند که می‌تواند تنها مناسب گروه خاصی باشد. قبل از هرچیزی در راهنمایی بازی Borderlands 3 باید به این اشاره کنیم که نحوه قوی‌تر کردن شخصیت‌ها در این نسخه تغییر کرده است. بازی Borderlands 3 به درخت‌ مهارت‌ها عمق بیشتری داده است تا انتخاب‌های بیشتری در شخصی‌سازی داشته باشد. این موضوع باعث شده که هر شخصیت چند استایل خاص داشته باشند.

راهنمای بازی Borderlands 3: کدام شخصیت‌ها مناسب شما هستند؟

شخصیت آمارا از کلاس SIREN

راهنمای بازی Borderlands 3: کدام شخصیت‌ها مناسب شما هستند؟راهنمای بازی Borderlands 3: کدام شخصیت‌ها مناسب شما هستند؟

آمارا در بازی Borderlands 3 نقش سایرن را برعهده دارد که با توجه به نسخه‌های قبلی یعنی قوی‌ترین افسون‌گر بازی است که توانایی‌های جادویی او برای مبارزه از راه دو مناسب است. اما آمارا با دیگر سایرن‌ها فرق بسیاری دارد. تخصص آمارا مبارزه از راه دور نیست، بلکه به لطف مشت‌ها جادوییش انتظارات ما از یک سایرن را به صورت کلی تغییر داده است. آمارا سه قابلیت مختلف دارد که در مبارزات به کارش می‌اید. اولین قابلیت «کوبیدن زمین» (ground slam) است که برای آسیب زدن به دشمنان از راه دو نیز مناسب است. قابلیت دوم آن ساخت یک تجسم از خودش است که می‌تواند با استفاده از آن فاصله خود را به سرعت با دشمنان کم کند. سومین قابلیت آمارا نیز Phaselock freeze نام دارد که شبیه قابلیت کنترل دیگران بود که شخصیت مایا در نسخه دوم داشت.

سبک مبارزه آمارا به استفاده درست از المنتال‌های (elemental) وابستگی زیادی دارد که باعث می‌شود با به کارگیری درست آن، بتوانید تعداد زیادی دشمن را به راحتی از پا درآورید. بازیکنانی که قصد استفاده از این شخصیت را دارند، نیاز دارند که توجه زیادی به محیط داشته باشند و بتوانند سریع به سبک مبارزه خود تنوع دهند. نقطه ضعف این شخصیت اما در مبارزه از راه دور است، به همین خاطر دشمنانی که توانایی پرواز کردن و یا سرعت بالایی دارند، می‌توانند او را اذیت کنند. اگر سبک بازی شما این است که تا جایی ممکن به دشمنان نزدیک شوید، پس آمارا بهترین انتخاب برای شما است.

شخصیت FL4K از کلاس THE BEASTMASTER

راهنمای بازی Borderlands 3: کدام شخصیت‌ها مناسب شما هستند؟راهنمای بازی Borderlands 3: کدام شخصیت‌ها مناسب شما هستند؟

FL4K در واقع متعلق به همان کلاس شکارچی هست که در نسخه‌های قبلی دیده بودیم. تفاوت اصلی این دو کلاس می‌تواند استفاده دائم از حیوانات باشد، نه که تنها یک لحظات کلیدی از حیوان خود استفاده کند (هرچند که این کار نیز با توجه به یکی از قابلیت‌های FL4K امکان پذیر است). کلاس BEASTMASTER اولین بار در بازی قرار داده شده و بیشتر از دیگر کلاس‌ها برای تنهایی بازی کردن مناسب است. از توانایی‌های FL4K می‌توان به ناپدید شدن، اسیب رساندن به دشمنان با حیوانات و استفاده از آن‌ها برای پرت کردن تا حواس دشمن (برای فرار کردن) اشاره کرد.

FL4K شخصیتی است که با هدف ایجاد تعادل طراحی شده است و می‌تواند در انجام همه کارهای به سطح بالایی برسد. اما بازیکنان نباید از این موضوع اشتباه برداشت کنند که او در انجام همه کار‌ها بهترین است. او جز توانایی‌هایی مختص به خودش، در دیگر کارها هیچوقت به بالاترین سطح ممکن نمی‌رسد. این کلاس می‌تواند برای تازه واردانی که هنوز دوستی برای تجربه بازی ندارند مناسب باشد. حیوانات همراه FL4K شانس زنده ماندن شما را نسبت به یگر شخصیت‌ها بسیار بیشتر می‌کنند. اگر قصد دارید به تنهایی بازی Borderlands 3 را تجربه کنید، یکی از قابلیت‌های این شخصیت که اجازه می‌دهد حیواناتش او را زنده کنند، به کار شما خواهد آمد.

زین از کلاس THE OPERATIVE

راهنمای بازی Borderlands 3: کدام شخصیت‌ها مناسب شما هستند؟راهنمای بازی Borderlands 3: کدام شخصیت‌ها مناسب شما هستند؟

در نگاه اول زین شبیه دیگر شخصیت‌های سرباز قابل بازی در نسخه‌های قبلی است که حتی جذابیت ان‌ها را هم ندارد. اما اگر کمی در بازی با او پیش بروید به توانایی‌های اصلی او پی خواهید برد و می‌تواند به انتخاب اول بسیاری از بازیکنان در سراسر جهان تبدیل شود. ویژگی‌ها و توانایی‌های این شخصیت باعث می‌شود برای کسانی که قصد دارند بازی را به تنهایی تجربه کنند، انتخاب بسیار خوبی باشد. مهم‌ترین توانایی‌ زین این است که می‌تواند دو مهارت خاص را به صورت همزمان فعال کند (دومین مهارت از تعداد نارنجک‌های او کم می‌کند). نکته مهم‌تر اما این است که هر سه توانایی‌ او بسیار نیز قدرتمند هستند. اولین توانایی او استفاده از یک پهباد، دومی ساخت یک کلون از خودش (و جابجا شدن با آن کلون) و سومی ایجاد یک سپر برای خودش و همراهانش است.

شاید در ابتدا این میزان تنوع و انتخاب برای بازیکنان تازه وارد زیاد از حد باشد ولی با این وجود باید ذکر کنیم که این شخصیت تازه‌واردان می‌تواند بسیار مناسب است. همچنین برای بازیکنان قدیمی این سری نیز یک انتخاب بسیار خوب است و می‌تواند نسبت به گذشته تنوع زیادی به تجربه آن بدهد. این شخصیت بسیار بالانس طراحی شده و بازی با او مطمئنا بسیار جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود. یک نکته دیگر نیز در مورد زین وجود دارد که در هنگام انجام ماموریت‌ها دیالوگ‌های او نسبت به دیگر شخصیت‌ها بسیار جالب‌تر است.

شخصیت موز از کلاس THE GUNNER

راهنمای بازی Borderlands 3: کدام شخصیت‌ها مناسب شما هستند؟راهنمای بازی Borderlands 3: کدام شخصیت‌ها مناسب شما هستند؟

در اخر نیز به سراغ شخصیت موز (Moze) خواهیم رفت. برای بعضی از افراد این توانایی موز که می‌تواند یک ربات بزرگ به نام Iron Bear را کنترل کند، باعث برداشت بد از این شخصیت شده است. موز تنها سوار بر روی یک تانک بزرگ نیست، بلکه در میان چهار شخصیت او بیشترین توانایی در کشتن تعداد زیاد دشمن را دارد و می‌تواند نقش یک تانک را برای دیگر بازیکنان هم‌تیمی‌ها داشته باشد. این موضوع باعث می‌شود که شاید بتوان موز را یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های کل این سری نیز دانست.

موز سه درخت مهارت دارد که مربوط به Iron Bear و سلاح‌های آن هستند. اولین سلاح Iron Bear یک gatling gun و دومین سلاح او یک راکت لانچر است. از این رو موز یک شخصیت بسیار بامهارت است که می‌تواند در کمترین زمان و با کمترین امکانات تعداد زیادی دشمن را نابود کند. کنترل شخصیت موز برای تازه‌واردان شاید آسان‌تر دیگر شخصیت‌ها باشد و به همین خاطر قدیمی‌های این سری شاید چندان به استفاده از او خوشحال نشوند. پس اگر از طرفداران قدیمی این سری هستید، موقع تجربه بازی به این نکته توجه کنید.

ایا از این راهنمای بازی Borderlands 3 راضی بودید؟

راهنمای بازی Borderlands 3: کدام شخصیت‌ها مناسب شما هستند؟راهنمای بازی Borderlands 3: کدام شخصیت‌ها مناسب شما هستند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل