هفته دفاع مقدس 95 برنامه در بانه برگزار می‌شود


هفته دفاع مقدس 95 برنامه در بانه برگزار می‌شود

سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه بانه گفت: 95 برنامه فرهنگی، اجتماعی و تفریحی به مناسبت هفته دفاع مقدس با یازده سرفصل در این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ فرهاد ولادی روز سه‌شنبه در جلسه برنامه ریزی هفته دفاع مقدس بانه اظهار داشت: این برنامه‌ها با همکاری مسئولین ادارات شهرستان برگزار می‌شود که برنامه شامل اردوهای جهادی به روستاهای کمتر برخوردار، برنامه فرهنگی و هنری، اجتماعی، تفریحی و آموزشی است.

وی بخش دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس را در زمینه های تربیتی، اخلاقی، عفاف و حجاب، فضای مجازی و رسانه و معرفتی و دینی اعلام کرد اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا در روستاها و بخش ها، غبار روبی گلزار شهدا و ویزیت رایگان برای عموم مردم در درمانگاه شهید نصرالهی از دیگر برنامه های این هفته در بانه است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بانه نیز در این جلسه گفت: دفاع مقدس تاریخ هشت سال مقاومت و از خود گذشتگی مردانی است که با شجاعت و جان فشانی در مقابل دشمنان مقاومت کردند.

اسماعیل محمدی افزود: این حماسه‌ها همدلی و همراهی مردم و دلاور مردی نیروهای مسلح رقم خورد که شکوه و سربلندی را برای ایران اسلامی را با رهبری امام خمینی (ره) به وجود آورد.

هفته دفاع مقدس از روز سی و یکم شهریور هر سال مصادف با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سال ۵۹ شروع میشود.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

۷۴۶۹ / ۳۰۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال