هفته دفاع‌ مقدس 75 برنامه در میامی برگزار می‌شود


هفته دفاع‌ مقدس 75 برنامه در میامی برگزار می‌شود

شاهرود - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت : به مناسبت هفته دفاع مقدس 75 عنوان برنامه توسط سپاه ، بسیج و دیگر دستگاه های اجرایی در شهر و روستاهای این شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحتی چهارشنبه در نشست خبری هفته دفاع مقدس افزود : نمایشگاهی با ۴۰ غرفه با همکاری ادارات شهرستان میامی ، قشرهای مردم و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دومین اجلاس شهدای شهرستان میامی نیز در هفته دفاع مقدس برگزار می گردد، گفت : بازخوانی عملیات طریق القدس و تنگه چزابه به همراه روایت خوانی راویان دفاع مقدس از برنامه های اجلاسیه شهداست.

سرهنگ پاسدار فلاحتی با بیان اینکه خدمت به محرومان و نیازمندان از اهداف اصلی بسیج است ، تصریح کرد : اعزام اردوهای جهادی به روستاهای کمتر برخوردار، برگزاری برنامه فرهنگی و هنری، اجتماعی، تفریحی و آموزشی از دیگر برنامه های این هفته است .

فرمانده سپاه ناحیه میامی ادامه داد : دفاع مقدس برگ زرین هشت سال مقاومت ملتی است که با شجاعت و جانفشانی در مقابل دشمنان به پیروزی رسیدند .

وی برگزاری نشست هایی در زمینه های اخلاقی، عفاف و حجاب، فضای مجازی و رسانه ، دیدار با خانواده شهدا ، غبارروبی گلزار شهدا ،تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و شب شعر و خاطره را از دیگر برنامه های این هفته در میامی ذکر کرد.

فرمانده سپاه میامی با اشاره به تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس گفت :آئین تجلیل ازپیرغلامان اهل بیت (ع) و منادیان حسینی بامحوریت تبیین عبرت های عاشورا در این هفته برگزار می گردد .

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور و سالروز تجاوز عراق به میهن اسلامی آغاز و تا ششم مهر ادامه می یابد. میامی ۱۴۳شهیدوالامقام تقدیم انقلاب و نظام کرده است .

شهرستان میامی با ۴۰ هزار نفر جمعیت با ۲ بخش کالپوش و مرکزی در شرق استان سمنان قرار دارد.

۷۳۵۷/۶۱۶۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری