پیوند میان ادیانی با درهای باز مساجد «راکفورد» آمریکا


پیوند میان ادیانی با درهای باز مساجد «راکفورد» آمریکا

گروهی از رهبران مذهبی در حال همکاری با یکدیگر برای دعوت از مردم جامعه «راکفورد» به منظور آشنایی بیشتر آنها با دین اسلام هستند. برگزاری تورهای بازدید از مساجد ازجمله ابعاد این همکاری است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «wrex»، گروهی از رهبران مذهبی در حال همکاری با یکدیگر برای دعوت از مردم جامعه «راکفورد» در ایالت «ایلینوی» آمریکا به منظور آشنایی بیشتر آنها با دین اسلام هستند.

شورای میان ادیانی «راکفورد» تا کنون دو تور مختلف برای بازدید از مساجد این شهر را برگزار کرده است.

علاقه مندان می توانند در مراسم این مساجد شرکت کنند و اطلاعاتی در مورد آنچه در مورد اسلام و مسائل مربوط به مسلمانان به آنها ارائه می شود، کسب کنند.

برگزارکنندگان این مراسم می گویند: هدف آنها فراهم کردن موقعیتی برای ساکنان راکفورد است تا دور هم جمع شوند و ارتباط بیشتری با هم برقرار کنند.

به گفته رئیس شورای میان ادیانی راکفورد، این جامعه می تواند از آشنا شدن افراد با یکدیگر و ایجاد پل ارتباطی میان آنها، منافع بسیاری به دست بیاورد.

«رید فرگوسن» در این باره گفت: اگر ما در میان خودمان مشکل داشته و نسبت به یکدیگر ،شرایط و اعتقادات هم بی توجه باشیم در معرض قضاوت قرار می گیریم، بنابر این، باید مردمی داشته باشیم که یکدیگر را بشناسند تا بهتر بتوانند با هم زندگی کنند.

شورای میان ادیانی راکفورد در جستجوی افرادی است که برای پیوند هر چه بیشتر میان اعضای این جامعه به این برنامه ملحق شوند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببیمید | وعده جدید وزیر صمت درباره تولید خودرو از زبان نماینده مجلس