فاصله طولانی بین معرفی شدگان و ارائه تسهیلات برای مناطق سیل زده به حداقل رسید


فاصله طولانی بین معرفی شدگان و ارائه تسهیلات برای مناطق سیل زده به حداقل رسید

جودی با اشاره به اینکه فاصله طولانی بین معرفی شدگان و ارائه تسهیلات برای مناطق سیل زده به حداقل رسید، گفت: با همکاری بانک ها، شکاف به حداقل رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «مجید جودی» شب گذشته (سه شنبه دوم مهر) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما درباره آخرین اقدامات انجام شده برای بازسازی مناطق سیل زده کشور با اعلام اینکه در مرحله نخست عقد قرارداد‌ها فاصله طولانی بین معرفی شدگان و ارائه تسهیلات ایجاد شده بود، گفت: با همکاری بانک ها، شکاف به حداقل رسید.

مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن با بیان اینکه در مرحله دوم هم اکنون این اتفاق افتاد، گفت: اطمینان داریم این فاصله نیز با روند پیشین به زودی و در حد معقولی کاهش یابد.

در ادامه این برنامه معاون عمرانی استاندار لرستان هم علت تاخیر در احداث و بازسازی برخی واحد‌ها در استان خود را ناشی از تردید و انصراف برخی متقاضیان دانست و گفت: با واگذاری مجدد کار ساخت این واحد‌ها به پیمانکار امیدواریم تا دو ماه آینده تکمیل و آماده بهره برداری شوند.

«گودرز امیری» از آغاز ساخت دیوار حفاظتی معمولان خبر داد و گفت: این عملیات تا امروز ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که البته کار به دلیل مشکلاتی که در تخصیص اعتبارات بود دیر شروع شد اما امیدواریم تا پیش از فصل بارش‌ کار ساخت دیواره‌های حفاظتی را به اتمام برسانیم./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی