نیروهای مسلح برای دفاع از کیان اسلامی آماده جانفشانی هستند


نیروهای مسلح برای دفاع از کیان اسلامی آماده جانفشانی هستند

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده تیپ 71 پیاده مکانیزه ارتش پادگان ابوذر سرپل‌ذهاب گفت: نیروهای مسلح کشورمان به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و عزت در جهت دفاع از وطن جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و حاضرند خون خود را جهت آبیاری درخت انقلاب اسلامی نثار کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ جلیل شاطری روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با گرمیداشت یاد شهدا، افزود: دفاع مقدس گنجینه باارزشی از ایثار و رشادت ملت بزرگ ایران اسلامی است که باید برای تمامی نسل ها در آینده حفظ شود.

وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادتها، دلاوری ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام و آحاد ملت ایران برای دفاع از اسلام، نوامیس کشور و حدود ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی است.
فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ارتش پادگان ابوذر گفت: دفاع از حقانیت انسان های مظلوم در برابر ظالمان است که هشت سال جنگ تحمیلی را دفاع مقدس کرده است.
شاطری از مهمترین برنامه های پادگان ابوذر سرپل ذهاب را دیدار با امام جمعه، سرکشی و دلجویی از خانواده شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، برگزاری مسابقه های ورزشی، همایش کوهپیمایی، صعود خانوادگی کارکنان به ارتفاعات بازی دراز و تجدیدبیعت با شهدای گرانقدر این ارتفاعات به خصوص شهید تازه تفحص شده ادبیان و دیدار با خانواده های جانبازان بیان کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۷۱ پادگان ابوذر نیز گفت: سابقه مجاهدت و مبارزه روحانیت در دفاع مقدس مشهود است و دشمن به دنبال حاشیه راندن نقش محوری روحانیت در دفاع مقدس است که تاکنون در این ترفند موفق نبوده است.

حجت الاسلام داوود کوهستانی افزود: روحانیت در دفاع مقدس یک نقش اخلاقی و تربیتی، تبلیغی، آموزشی و نقش پشتیبانی داشته است.
وی گفت: دشمن در تلاش بود که با ترفندهای مختلف دفاع مقدس را که با محوریت روحانیت در حال انجام بود به حاشیه ببرد که در این توطئه موفق نشد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق دارد که در طول هشت سال دفاع مقدس آماج حملات ددمنشانه دشمن بعثی بود.

۳۰۱۲/۸۰۶۶/۷۳۹۹


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چهار هزار ماده شیمیایی و سم در ترکیب دود قلیان و سیگار وجود دارد