انقلاب اسلامی الگوی شاخص پیاده سازی عدالت است


انقلاب اسلامی الگوی شاخص پیاده سازی عدالت است

خبرگزاری آریا- انقلاب اسلامی به عنوان الگودارترین شاخص برای پیاده سازی عدالت مطرح است.

انقلاب اسلامی الگوی شاخص پیاده سازی عدالت است
خبرگزاری آریا- انقلاب اسلامی به عنوان الگودارترین شاخص برای پیاده سازی عدالت مطرح است.
به گزارش خبرگزاری آریا، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: انقلاب اسلامی الگوی شاخصی برای پیاده سازی عدالت است.
حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی در همایش" دفاع از حق، از جبهه تا محکمه" در کانون وکلای دادگستری مرکز با بیان اینکه در انقلاب اسلامی حلقه وصلی بین مبدا و معاد ایجاد شد که همان بحث عدالت است، افزود: حضرت امام (ره) و ولایت فقیه برای پیاده کردن عدالت یک برنامه و راهبرد جامعی را تدوین کردند که اگر سال‌ها نظریه پردازان بنشینند و ببینند محتوای این قضیه چه بوده است که مملکت به این سرعت به نتیجه رسیده است، نخواهند فهمید.
وی گفت: انقلاب اسلامی برای نجات انسانیت بود، عدالت اگر شاخصی داشته باشد، انقلاب اسلامی به عنوان الگودارترین شاخص برای پیاده سازی عدالت مطرح است.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه افزود: شاخص‌ترین انسان‌هایی که در ظلم ستیزی و ایجاد بستر عدالت می‌توانند نقش آفرین باشند قضات و وکلا هستند.
وی با بیان اینکه ما نباید به قضاوت و وکالت به عنوان یک شغل نگاه کنیم، گفت: باید به شان نگاه کنیم، اگر ما به قضا و وکالت به عنوان شغل نگاه کنیم حتما باید خودمان را معیوب بدانیم، چون قضاوت و وکالت شان بالایی دارند.
اقای عبداللهی به صحبت رئیس قوه قضائیه مبنی بر اینکه دور زدن قانون و بی توجهی به قانون برای هیچ فردی مجاز نیست، افزود: تحولی در دستگاه قضا ایجاد نخواهد شد مگر اینکه شما که لباس عدالت را در هر جلدی به تن کرده‌اید به آن کمک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل