عکس ؛ اتفاقات جالب در تمرین استقلال ؛ زکی پور و تبریزی هر دو حاضر بودند


نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال پس از حضور در مقابل ذوب اصفهان در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب انجام شد. نوشته عکس ؛ اتفاقات جالب در تمرین استقلال ؛ زکی پور و تبریزی هر دو حاضر بودند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ اتفاقات جالب در تمرین استقلال ؛ زکی پور و تبریزی هر دو حاضر بودند

گزارش تمرین استقلال
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۹
عکس ؛ اتفاقات جالب در تمرین استقلال ؛ زکی پور و تبریزی هر دو حاضر بودند

نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال پس از حضور در مقابل ذوب اصفهان در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب انجام شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آبی پوشان پایتخت پس از کسب تساوی مقابل تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که شاید در جای خودش نتیجه بدی محسوب نشود دیروز جمعه از ساعت ۱۷ با دویدن و گرم کردن تمریناتشان را زیر نظر کادر فنی در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز کردند. این تساوی شاید به دلیل جایگاه استقلال در جدول رده بندی و پذیرفتن گل تساوی در دقایق انتهایی، مثل دو بازی دیگر این تیم، بسیار تلخ و با حاشیه‌های زیادی همراه بود اما به نظر می‌رسید در تمرین دیروز همه‌چیز حالت نرمالی را دنبال می‌کند.

مثل تمام تمرینات روز بعد از بازی، بازیکنانی که روز گذشته مقابل ذوب‌آهن به میدان رفتند، بعد از گرم کردن، زیر نظر کاسر به انجام تمرینات ریکاوری مشغول شدند.

همچنین از نکات جالب‌توجه تمرین دیروز حضور مرتضی تبریزی مهاجم تیم استقلال بود که شب گذشته پس از تعویضش در بازی با ذوب‌آهن حرکت عجیبی از خود به نمایش گذاشته بود اما او نیز فارغ از تمام شایعاتی که از صبح دیروز در فضای مجازی شنیده می‌شد پابه‌پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. همچنین آن دسته از بازیکنانی که روز گذشته برابر ذوب‌آهن در ترکیب اصلی قرار نداشتند، زیر نظر عمر دانسی به پاس‌کاری گروهی مشغول شدند. علاوه بر مرتضی تبریزی، باید به حضور میلاد زکی پور مدافع استقلال هم در تمرینات اشاره‌ کنیم که گفته می‌شد به خاطر مسائل انضباطی اجازه حضور در تمرینات را ندارد.

یکی دیگر از نکات تمرین دیروز حضور امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال، پیش از شروع این تمرین بود که برای دقایقی با استراماچونی سرمربی تیمش به صحبت پرداخت.

گفتنی است تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه در جام حذفی به مصاف گل ریحان البرز خواهد رفت.

عکس ؛ اتفاقات جالب در تمرین استقلال ؛ زکی پور و تبریزی هر دو حاضر بودند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری