توزیع 6 هزار بسته نوشت افزار تحت عنوان پویش «مشق احسان» در فارس


توزیع 6 هزار بسته نوشت افزار تحت عنوان پویش «مشق احسان» در فارس

تحقیقی گفت: 6 هزار بسته نوشت افزار به ارزش 720 میلیون تومان با هفت دستگاه نیسان تحویل گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام شد تا در بین دانش آموزان محروم فارس توزیع شود.

«حسین تحقیقی» در حاشیه برگزاری پویش «مشق احسان» که امروز (شنبه 6 مهر) در حرم مطهر علی بن حمزه (ع) در شیراز برگزار شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز،‌ گفت: این پویش از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در جهت محرومیت‌زدایی است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد ادامه داد: اعتبار لازم برای پویش مشق احسان که برای تامین نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند در نظر گرفته شده است از محل درآمدهای حاصل از اجرای احکام صادره از دادگاه انقلاب تامین می‌شود.

وی اضافه کرد: بنیاد احسان این ستاد اجرایی در بخش سلامت، درمان، نوشت افزار، ساخت خانه برای محرومان و ... با توجه به حضور یک هزار و 200 نفر که با گروه جهادی ما همکاری می‌کنند اقدام به شناسایی افراد و حوزه‌های محروم می‌ورزد.

تحقیقی از راه‌اندازی کاروان توزیع «مشق احسان» در سراسر استان فارس خبر داد و گفت: 6 هزار بسته نوشت افزار به ارزش 720 میلیون تومان با هفت دستگاه نیسان تحویل گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام شد تا در بین دانش آموزان محروم فارس توزیع شود.

وی گفت: هفته آینده نیز چهار هزار بسته نوشت افزار از سوی ستاد اجرایی فرمان امام استان‌های فارس و کهگیلویه در کهگیلویه و بویر احمد توزیع خواهد شد.

پایان پیام/664

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ماجرای قتل زن 70 ساله در خیابان نبرد جنوبی