تفرقه افکنی در جامعه کمک به دشمن است


تفرقه افکنی در جامعه کمک به دشمن است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: تفرقه افکنی در جامعه به بهانه رقابت‌های سیاسی کمک به دشمن است چرا که دشمنان همه تلاش خود را برای ایجاد تفرقه و برهم زدن وحدت و انسجام بین مردم کشور به کار گرفته‌اند.

هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی استان قزوین با بیان اینکه اختلاف افکنی به بهانه رقابت های سیاسی کاری است که دشمن را خشنود می کند، افزود: نباید به هیچ بهانه ای کاری کرد که اتحاد و انسجام جامعه دچار خدشه شود.
استاندار قزوین با بیان اینکه در شرایط کنونی باید امیدآفرین باشیم،اظهار داشت: امروز که دشمنان همه توان خود را برای شکست مقاومت ما به کار گرفته اند بیشتراز هر زمان دیگری به وحدت نیاز داریم.
نماینده عالی دولت در استان قزوین در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی،گفت: شهدا سرمایه های اصلی و جاودان میهن اسلامی ما هستند و یکی از عوامل وحدت، انسجام و اقتدار مملکت ما به شمار می روند.

استاندار قزوین گفت: اگر امروز شاهد امنیت و آسایش در کشور خود هستیم همه به برکت خون شهدا به دست آمده و ما این موضوع را نباید هیچ گاه فراموش کنیم.

جمالی پور با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و ایثار و گذاشت شهدا و خانواده رزمندگان اسلام در این دوران، تصریح کرد : ایران اسلامی هیچ وقت آغاز کننده هیچ جنگی نبوده و نیست چرا که معتقدیم جنگ چیز خوبی نیست ولی در حوزه دفاع از مرز و بوم خود سراز پا نخواهیم شناخت و در مقابل هر فردی که بخواهد به ما تعرض کند با قدرت می ایستیم.

وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس نیز کشور در شرایط تحریم قرار داشت اما با اتکا به الطاف الهی، پیروی از امام (ره) و با سلاح ایمان و وحدت مقابل دشمن ایستادگی کرده و پیروز شدیم.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به نقش امنیت در توسعه کشور، گفت: این عنصر در کنار آموزش می تواند توسعه روزافزون را برای جوامع به همراه داشته باشد و ما نیز باید از این عناصر برای بسط توسعه به شکل بهتری بهره مند شویم.

وی با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور،گفت: پلیس ما از نظر مزایا مظلوم بوده و کمبودهای زیادی دارد اما این موضوع هرگز نتوانسته مانع تاثیرگذاری و اقتدار پلیس در حوزه تامین نظم و امنیت بشود.

استاندار قزوین از پلیس به عنوان ضامن امنیت پایدار در جامعه نام برد و اظهار داشت: ماموران انتظامی حرفه ای مقدس را انتخاب کرده و مردم همواره حامی و دعاگوی این نیروی مقتدر هستند.
7389*3013

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران/ عکس