تربیت نیروی انسانی کارآمد اساس رونق تولید است


تربیت نیروی انسانی کارآمد اساس رونق تولید است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ترییت نیروی انسانی به منظور نقش آفرینی هدفمند در ماموریت‌های راهبردی پیش نیاز رونق تولید و توسعه اقتصادی کشور است که باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری‌نجف آبادی» روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: آموزش و تربیت نیروی انسانی کارآمد، اولویت بخش توانمند سازی و بومی سازی اقتصاد ملی است و این مهم باید در تمام لایه‌های مختلف جامعه به خصوص مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه نهادینه شود.

امام جمعه اراک اظهار داشت: توسعه پایدار، بالا رفتن نرخ بهروری و تولید ناخالص ملی و ارزش افزود بالا تنها با سرمایه گذاری در بخش تولید محقق می شود و بالندگی این بخش نیز وابسته به سرمایه گذاری در آموزش نیروی انسانی کارآفرین و دلسوز است.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: ملت ایران باید با تمام توان از نعمت انقلاب اسلامی که به برکت خون مقدس شهدا، مجاهدت های امام راحل و منویات رهبری امروز به بالندگی و اقتدار رسیده پشتیبانی کرده و در مسیر آرمان‌های این انقلاب حرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: کار، تلاش و مجاهدت‌های شبانه روزی سیره انبیاء و اولیای الهی است و ملت ایران به عنوان طلایه دار مذهب مقدس تشیع و اسلام ناب محمدی(ص) باید با بهره گیری از این سیره ارزشمند در راستای بالندگی کشور مشارکت گسترده داشته باشند.

آیت الله دری نجف آبادی در خصوص سفر رئیس جمهوری به نیویورک و شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل، نیز گفت: نمایندگان جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از عزت و شرف ملت دفاع کردند.

وی در خصوص برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی نیز گفت: اقتدار و امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌های امام راحل و خون مقدس شهدا است و آحاد جامعه باید در این کنگره شرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: توجه به محتوا و تبیین سیره امام راحل و شهدا رویکرد اصلی این کنگره بود و اقدامات شایسته ای نیز در این خصوص انجام شد.

کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر ۲ هفته یکبار روزهای چهارشنبه در محل بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار می شود.

۳۰۱۷/۳۰۷۵


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکسی جالب و زیرخاکی از حسن جوهرچی در روز عروسی اش/ تصویر