سخنگوی دولت: فشار دولت برای کاهش حکم حسین فریدون از بنیان دروغ است


سخنگوی دولت: فشار دولت برای کاهش حکم حسین فریدون از بنیان دروغ است

همشهری آنلاین: سخنگوی دولت در واکنش به ادعای برخی از رسانه‌ها مبنی بر این که فشار دولت و قوه قضاییه باعث کاهش حکم حسین فریدون از 7 سال به 5 سال شده است تصریح کرد: این موضوع از بنیان دروغ است.

ایسنا نوشت: علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره ادعای برخی رسانه‌ها در خصوص فشار دولت به قوه قضاییه برای تبدیل حکم ۷ سال حسین فریدون به ۵ سال با طرح این پرسش که اصلا کسی باور می‌کند دولت به قوه قضاییه فشار بیاورد و بگوید که حکم ۷ سال، را ۵ سال کنید؟ اظهار کرد: این ادعا از بنیان دروغ است و رئیس جمهوری هیچ دخالتی در این فرآیند نداشته همچنین بحثی نیز در این خصوص تاکنون مطرح نشده است.

وی افزود: حکم صادر شده برای آقای فریدون، تصمیمی است که قوه قضاییه اتخاذ کرده و امیدواریم این تصمیم منصفانه باشد؛ حق اعتراض به حکم صادر شده برای هر شهروندی وجود دارد و آقای فریدون نیز این حق را دنبال می‌کند.

سخنگوی دولت با تاکید بر این که به دولت دوازدهم نمی‌خورد که در احکام قوه قضاییه دخالت کند و اصلا بنای دخالت در این خصوص وجود ندارد گفت: موضوع این است که حکمی صادر شده و احترام به آن نیز وجود دارد اما پرسشی مطرح می‌شود مبنی بر این که چگونه محتوای پرونده در سایت‌ها می‌رود و چاپ می‌شود؟ و علامت‌های غلطی داده می‌شود؟ به نظر من برخی باید پاسخگوی این روند باشند.

کد خبر 457235

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند