اقامتگاه بوم گردی موحدی فریدونشهر


اقامتگاه سنتی موحدی در شهر فریدونشهر استان اصفهان واقع شده است. این شهر به دلیل موقعیت خاص و کوهستانی بودنش دارای آبشار ها و چشمه سار های فراوانی می باشد. زمستان این شهر مملو از گردشگرانی است که قصد اسکی در تنها پیست اسکی اصفهان و کوهنوردی در کوه های بلند و پر برفش را […] نوشته اقامتگاه بوم گردی موحدی فریدونشهر اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی...

اقامتگاه سنتی موحدی در شهر فریدونشهر استان اصفهان واقع شده است. این شهر به دلیل موقعیت خاص و کوهستانی بودنش دارای آبشار ها و چشمه سار های فراوانی می باشد. زمستان این شهر مملو از گردشگرانی است که قصد اسکی در تنها پیست اسکی اصفهان و کوهنوردی در کوه های بلند و پر برفش را دارند.اقامتگاه سنتی موحدی در بهترین نقطه ی این شهر زیبا و با مساحت ۷۰۰ متر مربعی، دارای ۲ باب سوئیت ۵۰ متری و ۲ باب خانه ۱۰۰ متری با ظرفیت اسکان و پذیرش ۵۰ گردشگر است. امکانات تعبیه شده در دو اتاق این اقامتگاه شامل آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، تلویزیون، یخچال، سرویس کف خواب و امکانات خانه شامل ۱ باب اتاق، حمام، سرویس بهداشتی و سرویس تخت خواب دو نفره است.

همچنین گردشگران عزیز می توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه انواع غذاهای محلی و بومی فریدونشهر نظیر آبگوشت، کله جوش، اشکنه و کاچی را سفارش دهند و از طعم و عطر بی نظیر آن ها لذت ببرند.

از دیگر امکانات ارائه شده در این اقامتگاه می توان به وسایل گرمایشی شامل پتو و …، راهنمای تورهای گردشگری و سیستم های گرمایشی مانند بخاری گازی و کرسی اشاره کرد.

گفتنی است بهترین فصل سفر به این خانه ی بومی، فصل بهار و تابستان است. همچنین از جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی فریدونشهر می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

پیست اسکی فریدونشهر: واقع در پنج کیلومتری غرب فریدونشهر که به طور تقریبی حدود پنچ تا هفت ماه سال دارای امکان ورزش اسکی و دیگر ورزش های زمستانی است، بهترین فصل سفر به این نقطه فصول سرد سال و ماه های اول فصل بهار می باشد.

چشمه دره سپستان: این چشمه در روستای پشندگان از توابع فریدونشهر قرار دارد. چشمه ای خروشان و پرآب با طبیعتی زیبا و سرسبز در اطراف خود که مناظر بسیار دیدنی به وجود آورده است.

آبشار پونه زار، کلیسای تاریخی مریم مقدس در روستای خویگان، چشمه لنگان در روستای سیبک، قبرستان ارامنه، غار کبوتران فریدونشهر، غار چشمه ریسان واقع در گوراب، چشمه سراب، غار پیر هشتاد واقع در چغیورت، غار کلبیس کب فریدونشهر، رودخانه پلاسجان و دشت لاله های واژگون از دیگر جاذبه های طبیعی این شهر دیدنی است.

اقامت برای کودکان کمتر از ۵ سال رایگان می باشد.

اقامتگاه بوم گردی موحدی فریدونشهر

فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم :
فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان : ۱۱۹ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۳۶ دقیقه )
فاصله تا ایستگاه راه آهن اصفهان : ۱۹۷ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۲۷ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری کاوه اصفهان : ۱۸۰ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۱۹ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری فریدونشهر : ۱۶.۲ کیلومتر ( ۱۸ دقیقه )
فاصله تا اصفهان : ۱۷۸ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۲۶ دقیقه )
فاصله تا رودخانه پلاسجان : ۱۰ کیلومتر ( ۵ دقیقه )
فاصله تا پیست اسکی فریدونشهر : ۲۵.۱ کیلومتر ( ۳۱ دقیقه )
فاصله تا چشمه دره سپستان : ۸۶.۱ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۵۱ دقیقه )
فاصله تا کلیسای تاریخی مریم مقدس در روستای خویگان : ۱۰.۱ کیلومتر ( ۱۴ دقیقه )
فاصله تا چشمه لنگان در روستای سیبک ۲۶.۹ کیلومتر ( ۳۳ دقیقه )
فاصله تا غار کبوتران فریدونشهر : ۱۷.۳ کیلومتر ( ۲۰ دقیقه )
فاصله تا غار پیر هشتاد واقع در چغیورت : ۳۰.۶ کیلومتر ( ۳۵ دقیقه )
فاصله تا غار کلبیس کب فریدونشهر : ۱۸ کیلومتر ( ۲۲ دقیقه )
آدرس: استان اصفهان ، شهر فریدون شهر ، ۱۰ کیلومتری شهرستان فریدونشهر – روستای صادقیه

اقامتگاه بوم گردی موحدی فریدونشهر
اقامتگاه بوم گردی موحدی فریدونشهر
اقامتگاه بوم گردی موحدی فریدونشهر

منبع : یواسپیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟