تام هالند، بازیگر اسپایدرمن سونی و دیزنی را به سمت معامله جدید کشاند


تام هالند، بازیگر اسپایدرمن سونی و دیزنی را به سمت معامله جدید کشاند

بنا به گزارشی جدید، این تام هالند بوده که شخصاً از سونی و دیزنی خواسته تا قرارداد جدیدی را برای ساخت فیلم اسپایدرمن امضا کنند. هالند که از سال 2016 ایفاگر نقش اسپایدر-من شد، تاکنون در پنج فیلم مختلف بازی کرده است. شخصیت اسپایدر-من یکی از اعضا مهم فاز سوم سینمایی مارول بود که به سرعت تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها شد که نشان می‌داد برای دوره...

بنا به گزارشی جدید، این تام هالند بوده که شخصاً از سونی و دیزنی خواسته تا قرارداد جدیدی را برای ساخت فیلم اسپایدرمن امضا کنند.

هالند که از سال 2016 ایفاگر نقش اسپایدر-من شد، تاکنون در پنج فیلم مختلف بازی کرده است. شخصیت اسپایدر-من یکی از اعضا مهم فاز سوم سینمایی مارول بود که به سرعت تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها شد که نشان می‌داد برای دوره بعدی MCU اتفاقات بزرگ و بهتری نصیب او خواهد شد. با اکران فیلم Spider-Man: Far From Home کار تا جایی پیش رفت که حتی تلاش کردند تا پیتر پارکر را نمایی از “آیرون من بعدی” نشان دهند. به همین خاطر زمانی که ماه گذشته اعلام شد استودیو مارول دیگر در ساخت فیلم‌های اسپایدر-من نقشی نخواهد داشت، بسیار شوکه‌کننده بود.

اگرچه قرارداد میان سونی و دیزنی برای هر دو طرف سودآور بود، اما برای ادامه راه نتوانستند به توافق برسند و ترجیح دادند تا از هم جدا شوند. برای مدتی به نظر می‌رسید که MCU دیگر بدون اسپایدر-من به راه خود ادامه خواهد داد اما در نهایت هفته گذشته، آ‌ن‌ها قرارداد جدیدی را امضا کردند که بر مبنای آن اسپایدر-من 3 در ماه جولای 2021 اکران خواهد شد، بخشی از دنیای سینمایی مارول باقی خواهد ماند و تام هالند نیز در دیگر فیلم مارول در آینده حضور پیدا خواهد کرد. قراردادی که البته طرفداران باید از هالند بابت آن تشکر کنند.

بنا به گزارش جدید هالیود ریپورتر هالند شخصاً از تام روثمن (سونی) و باب ایگر (دیزنی) درخواست کرده تا تلاش کنند قرارداد جدیدی برای اسپایدرمن مهیا کنند. هالند نیز همچون طرفداران مسلماً می‌داند که پیتر پارکر برای MCU ساخته شده و با حضور دیگر شخصیت های مارول، معنای بهتری نیز به شخصیت اسپایدر-من داده خواهد شد و جدا کردن آن‌ها از هم کار عاقلانه‌ای نیست. چرا که با جدایی اسپایدر-من خلع عظیمی در سری به وجود می‌آمد که پر کردن آن غیرممکن بود و بدون شک این شخصیت محبوب در تیم جدید ادونجرز نیز جای خواهد داشت.

هالند پیش از این نیز اعتقاد داشت که اسپایدرمن در دستان مدیران خوبی از سونی قرار گرفته و مسلماً بخشی از دنیای سینمایی مارول بودن نیز برای او ویژه و خاص بوده است. اگر نبود تلاش نمی‌کرد تا بار دیگر دو شرکت با یکدیگر همکاری کنند. بازیگری خوش قلب و با محبت که جایگاه ویژه‌ای میان طرفداران اسپایدی پیدا کرده بود و با این اقدام نیز بیش از پیش دوست‌داشتنی‌تر شده است. باید منتظر ماند و دید آیا هالند تنها در دو فیلم آینده‌ای که قرارداد امضا کرده حضور پیدا خواهد کرد یا آنکه اسپایدر-من به فیلم‌ها و داستان‌های بیشتری سرک خواهد کشید.

تام هالند، بازیگر اسپایدرمن سونی و دیزنی را به سمت معامله جدید کشاندتام هالند، بازیگر اسپایدرمن سونی و دیزنی را به سمت معامله جدید کشاند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا