امام جمعه ملایر: امنیت پایدار کشور مرهون حضور مقتدرانه پلیس است


امام جمعه ملایر: امنیت پایدار کشور مرهون حضور مقتدرانه پلیس است

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر گفت: امنیت پایدار امروز کشور مرهون تلاش‌های مقتدرانه، موثر و کارآمد پلیس، حضور موفق و بازدارنده برای دشمنان و مبارزه با اخلال‌گران نظم و امنیت است که همواره موجب جلب اعتماد مردم به نیروی انتظامی و پلیس شده است.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ملایر به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا افزود: امروز نیروی انتظامی از اقتدار، شکوه و بالندگی علمی و پویایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی امروز با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند اظهار داشت: صبحگاه مشترک نمونه بارزی از این وحدت و انسجام است و حضورشان در تمامی عرصه‌ها مایه آرامش و امنیت ملت ایران است.

امام جمعه ملایر اضافه کرد: نیروی انتظامی در حوزه آگاهی و آگاهی‌بخشی سرآمد است و ناجا در حوزه پیشگیری، پیگیری، ایجاد نظم و امنیت و عمل به قانون و مبارزه با مواد مخدر دارای کارنامه درخشان و فعالیت‌های چشمگیری دانست.

حجت الاسلام برقراری همچنین فعالیت همیاران پلیس را نیز نشان از موفقیت نیروی انتظامی و نگاه مثبت مردم به پلیس دانست و افزود: مردم همواره خود را از جنس پلیس و همراه و همیار پلیس و بازوی توانمند نیروی انتظامی می‌دانند.

امام جمعه ملایر: امنیت پایدار کشور مرهون حضور مقتدرانه پلیس است

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی در ایجاد وحدت و همدلی با دستگاه قضایی دارای کارنامه موفقی است و امروز احساس امنیت در بین مردم به دلیل حضور پررنگ پلیس در تمامی عرصه‌ها است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت: پلیس همواره در حوزه مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا نقشه‌های دشمنان را ناکام گذاشته است.

حجت الاسلام برقراری به عملکرد خوب پلیس در حوزه کشف سرقت احشام و اموال مردم و مبارزه با مواد مخدر اشاره و تاکید کرد: در این حوزه‌ها اقدامات باید جدی‌تر باشد و این امر نیاز به همکاری بیشتر سایر دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها با پلیس دارد.

وی همچنین اقدامات موثر و ارزشمند پلیس فتا در حوزه فضای مجازی را شایسته تقدیر دانست و نگاه مثبت سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در زمینه‌سازی برای حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی و صدور گذرنامه موقت برای زائران را قابل تقدیر خواند.

امام جمعه ملایر: امنیت پایدار کشور مرهون حضور مقتدرانه پلیس است

در حوزه کشف سرقت کارنامه موفقی داریم

فرمانده انتظامی ملایر نیز گفت: کارنامه موفقی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه سرقت داریم و این امر حاصل مشارکت مردم و تعامل خوب پلیس با دستگاه قضایی است.

سرهنگ محمدباقر سلگی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۶ درصد کاهش انواع سرقت و ۱۱ درصد افزایش کشفیات در حوزه سرقت را نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌ایم.

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو همچون اربعین و انتخابات بیان کرد: پلیس آمادگی را در این زمینه‌ها دارد و تمهیدات لازم برای حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: ناجا امروز با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی اشرافیت خوبی در حوزه‌های مختلف همچون جرائم دارد و کوچکترین خطا با برخورد جدی پلیس مواجه می‌شود.

سرهنگ سلگی بیان کرد: اقدامات مختلفی در حوزه جرم و جنایت و مبارزه جدی با مواد مخدر عملیاتی شده است و پلیس با هوشمندی کامل تمامی موارد را رصد می‌کند.

هفته ناجا از یازدهم مهر با شعار «پلیس مقتدر و هوشمند، امین مردم» آغاز شده و تا ۱۷ مهر ادامه دارد که بیش از یکصد عنوان برنامه این هفته در شهرستان ملایر در حال اجرا است.

۷۵۲۸/۲۰۸۷


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!