بازی Marvel’s Avengers: مدت زمان کمپین داستانی مشخص شد


بازی Marvel’s Avengers: مدت زمان کمپین داستانی مشخص شد

طرفداران بازی‌های ویدئویی و البته کامیک‌بوک‌ها، بی‌صبرانه منتظر تجربه بازی Marvel’s Avengers هستند که یکی از آثار جذاب اقتباسی به نظر می‌رسد. کریستال داینامیکز استودیو سازنده بازی پیش از این قول کمپین داستانی کامل با ماموریت‌های آنلاین تمام‌نشدنی را داده بودند که بازیکنان را تا مدت‌ها مشغول خود خواهد کرد. سایت Comickbook.com مصاحبه جدیدی با...

طرفداران بازی‌های ویدئویی و البته کامیک‌بوک‌ها، بی‌صبرانه منتظر تجربه بازی Marvel’s Avengers هستند که یکی از آثار جذاب اقتباسی به نظر می‌رسد.

کریستال داینامیکز استودیو سازنده بازی پیش از این قول کمپین داستانی کامل با ماموریت‌های آنلاین تمام‌نشدنی را داده بودند که بازیکنان را تا مدت‌ها مشغول خود خواهد کرد. سایت Comickbook.com مصاحبه جدیدی با کارگردان ارشد ریچ بریگز انجام داده و از مدت زمانی که بازیکنان سرگرم آن خواهند شد پرسیده است. اگرچه باز هم بستگی به انتخاب‌های هر فرد در طول مسیر بازی دارد اما نمای کلی نسبتا خوبی از اینکه چه مدت با انتقام‌جویان در دنیای بازی Marvel’s Avengers سرگرم خواهید شد تا محتوای جدید عرضه شود، بدست آمد.

فکر می‌کنم مدت زمان دقیق بستگی به اینکه چقدر غرق بازی شوید، دارد. پس اگر بازی‌های قبلی استودیو را بخاطر داشته باشید، می‌دانید که اگر بخواهید تنها داستان اصلی را بازی کنید چیزی حدود 10 الی 12 ساعت سرگرم خواهید شد. اما اگر بخواهید همه چرا ببینید و تمام ماموریت‌های جانبی و امثالهم را انجام دهید، همچون سری Tomb Raider معمولا چیزی بیش از 30 ساعت طول خواهد کشید.

پس در حال حاضر باز هم مدت زمان دقیق را نمی‌توانیم بگوییم، اما می‌توانید انتظار چیزی را داشته باشید که مشابه آثار پیشین ما در گذشته است. البته شما پس از تمام کردن آن، روایت داستانی اضافه و برنامه وسیع‌تر به همراه قهرمان‌های بیشتر را پس از عرضه ابتدایی خواهید داشت.

پس در مجموع اگر بخواهیم بازی Marvel’s Avengers را به طور کامل تجربه کنیم و چیزی را از قلم نندازیم، باید انتظار 30 ساعت محتوا را داشته باشیم. به علاوه همانطور که سازنده نیز اشاره کرد محتواهای بسیار زیادی در طول سالیان سال برای آن عرضه خواهد شد. 15 می 2020 منتظر تجربه این اثر در پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و استادیا باشید.

بازی Marvel’s Avengers: مدت زمان کمپین داستانی مشخص شدبازی Marvel’s Avengers: مدت زمان کمپین داستانی مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !