سرمربی تیم فوتبال کشاورز بوکان استعفا داد


سرمربی تیم فوتبال کشاورز بوکان استعفا داد

مهاباد- ایرنا- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی تیم فوتبال کشاورز بوکان گفت: «امیرهاشم توکلی» سرمربی این تیم از سمت خود استعفا داد.

ناصرکاک‌زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این سرمربی هفته گذشته استعفای خود را تقدیم مدیرعامل باشگاه کرده بود که پس از تشکیل جلسه هیات مدیره مورد پذیرش قرار گرفت.

وی دلیل استعفای این مربی را مشکلات شخصی عنوان کرد و افزود: کشاورز تیم قدرتمندی را دور هم جمع کرده و ما امیدواریم در این فصل بتواند با کسب جواز صعود به مرحله بعدی دل هواداران خود را شاد کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر باشگاه ۲ گزینه با نام‌های «هیوا حکمتی» و «اسماعیل حاجی‌شنویی » را مدنظر دارد که ظرف امروز یا فردا یکی از آنها انتخاب و هدایت تیم کشاورز را برعهده خواهد گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد که با این تغییر تیم کشاورز بتواند به نتایج بهتری در رقابت‌های لیگ دسته ۳ فوتبال کشور دست پیدا کند.

امیرهاشم توکلی، اردیبهشت ماه امسال هدایت تیم فوتبال کشاورز بوکان را بر عهده گرفت.

کشاورز بوکان در مسابقات لیگ دسته سه کشور تاکنون ۶ بازی انجام داده است که حاصل آن ۲ مساوی، یک برد و سه باخت است؛ این تیم هم‌اکنون با پنج امتیاز در جایگاه هشتم گروه سوم قرار گرفته است.
این تیم در این مسابقات با شهاب زنجان، هرماس فاتح شیران تبریز، سرخپوشان تبریز، شهید اورکی اسلامشهر، مکریان مهاباد، کاویان نقده، طلایه‌داران بوئین زهرا، عقاب تهران، آذرکوثر تبریز، میعاد مغان و مقاومت آستارا هم‌گروه است.

بوکان دارای ۲ نماینده در لیگ‌های فوتبال دسته ۳ و ۲ کشور است.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/۲۰۹۳


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر پایتخت در سن 71 سالگی