2 مربی جدید به کادر فنی تیم فوتبال 90 ارومیه اضافه شد


2 مربی جدید به کادر فنی تیم فوتبال 90 ارومیه اضافه شد

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی 90 ارومیه گفت: «محمد اصغری و مجید مهدی‌زاده» به عنوان مربیان جدید به کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه اضافه شدند.

یحیی بهاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ۲ مربی در جریان تمرین‌های عصر روز گذشته تیم به بازیکنان معرفی شدند.

وی بیان کرد: تیم ۹۰ ارومیه در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور امروز جمعه از ساعت ۱۵:۳۰ در زمین چمن ورزشگاه تختی ارومیه پذیرای تیم ملوان بندر انزلی است.

تمرین‌های این تیم که طی سه روز گذشته به دلیل اعتصاب بازیکنان به تعطیلی کشیده شده بود با دستور و مساعدت استاندار آذربایجان‌غربی از عصر روز گذشته /پنج‌شنبه/ و در آستانه دیدارهای هفته هشتم از سر گرفته شد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه هفته گذشته روز ۱۳ مهرماه در دیدار هفته هفتم خود مقابل داماش در رشت به تساوی بدون گل دست یافت و پس از آن تمرین‌های این تیم که قرار بود از روز ۱۵ مهر ماه زیر نظر کادرفنی انجام شود، به دلیل اعتصاب بازیکنان به تعطیلی کشیده شد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در هفت دیدار گذشته خود به چهار پیروزی مقابل علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت، قشقایی شیراز و رایکای بابل، ۲ تساوی مقابل نیروی زمینی تهران و داماش گیلان و یک شکست مقابل آلومینیوم اراک رسید و با ۶ گل زده، سه گل خورده و کسب ۱۴ امتیاز تنها با فاصله یک امتیاز از صدرنشین در رده ششم جدول قرار دارد.

تا پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور تیم‌های بادران تهران، مس رفسنجان، خوشه طلایی ساوه و گل ریحان البرز هر کدام با کسب ۱۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند و فجر سپاسی شیراز با ۱۴ امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به ۹۰ ارومیه در رده پنجم است.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه که در رقابت‌های جام حذفی کشور نیز حضور دارد، ۲۴ مهرماه سال‌جاری در مرحله یک هشتم‌نهایی این مسابقات میزبان تیم لیگ برتری تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

سپیدرود رشت، مس رفسنجان، پرسپولیس پاکدشت، ملوان بندرانزلی، خونه‌به‌خونه مازندران، کارون اروند خرمشهر، قشقایی شیراز، مس کرمان، آرمان‌گهر سیرجان، گل‌ریحان البرز، نیروی زمینی تهران، خوشه‌طلایی ساوه، آلومینیوم اراک، فجرسپاسی شیراز، شهرداری تبریز، ۹۰ ارومیه، استقلال خوزستان و بادران تهران ۱۸ تیم حاضر در لیگ دسته یک فوتبال فصل جاری هستند.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در فصل گذشته با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل‌خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه‌ای به خود گرفت ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان آذربایجان‌غربی است.

۷۱۵۶/۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره «مژگان زن رضا پروانه» سریال پوست شیر بعد 2 سال / چجوری این همه تغییر کرد ؟! ...