انتخابات مجلس یازدهم تمام مکانیزه و الکترونیکی انجام می‌شود


انتخابات مجلس یازدهم تمام مکانیزه و الکترونیکی انجام می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: تمام مراحل انتخابات در مجلس یازدهم مکانیزه و الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، جواد زنجانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از آذرماه به صورت رسمی با تشکیل هیئت اجرایی فعالیت‌های انتخاباتی استارت می‌خورد، اظهار کرد: همه دستگاه‌های قضایی، انتظامی و دولتی موظف به همکاری در برگزاری انتخابات باشکوه هستند.

وی ادامه داد: امیدواریم همه این تلاش‌ها به وحدت و همگرایی ملی کمک کرده و زمینه حضور همه مردم را در انتخابات و پای صندوق‌های رای فراهم آورند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردبیل بیان کرد: ما در انتخابات گذشته تجربه موفقی را با همکاری و مشارکت دستگاه‌های قضایی و انتظامی داشتیم و در این دوره از انتخابات نیز سلامت و شکوه برگزاری انتخابات اصل اساسی است..

زنجانی اضافه کرد: تبلیغات زود هنگام داوطلبان در قالب یک کارنامه منسجم رصد می شود تا در بررسی صلاحیت آنها توسط دستگاه‌های نظارتی مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: وزارت کشور بر برگزاری انتخابات به شکل تمام مکانیزه تاکید دارد تا اعمال سلیقه‌ها به حداقل رسیده و کاندیداها در تمام مراحل انتخابات از ثبت نام تا اخذ رای روند انتخابات را به صورت مکانیزه شاهد باشیم.

فرمانداراردبیل اضافه کرد: برگزاری انتخابات به شکل تمام مکانیزه نه تنها از اعمال سلیقه‌ها جلوگیری خواهد کرد، بلکه به صحت و سلامت انتخابات نیز کمک کرده و سرعت اعلام نتایج را نیز افزایش می‌دهد.

رسانه‌ها در عرصه تبلیغات سوءنیتی ندارند

فرماندار اردبیل ادامه داد: با تاکید وزارت کشور صندوق‌هایی که آرای آنها سنگین و بیش از یک هزار و 500 رای است در دو شعبه مستقل در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود این کار به روند سریع شمارش آرا نیز منجر شود.

زنجانی از به حداقل رسیدن فعالیت صندوق‌های سیار در انتخابات مجلس خبر داد و بیان کرد: به غیر از روستاهای کم جمعیت و مراکزی که شورای تامین اعلام کند ما سعی خواهیم کرد تا صندوق‌های سیار را به جاهای دیگر ارسال نکنیم تا شائبه‌ها به حداقل برسد.

وی اظهار کرد: سر هر صندوق آرا 25 نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، نیروهای انتظامی، نمایندگان کاندیداها و بازرسی حاضر خواهند شد تا با به حداقل رساندن اعمال سلایق یک انتخابات سالم را در دوم اسفندماه شاهد باشیم.

فرماندار اردبیل از تشکیل کمیته پیشگیری از تخلفات و ستاد امحا با همکاری شهرداری و فرمانداری خبر داد و بیان کرد: با رصد فعالیت ستادهای انتخاباتی جلوی هرگونه تبلیغات غیرقانونی گرفته شده و به برگزاری انتخابات نظام‌مند در همه مراحل کمک خواهیم کرد.

زنجانی در پایان گفت: رسانه‌ها با نیت خیر به روند انتخابات کمک کرده و سعی دارند از تبلیغات منفی پرهیز کنند تا با اعمال شفافیت در فعالیت‌های انتخاباتی به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای کمک شود.

انتهای پیام



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان