رویداد با محدودیت زمانی کراس‌اور دو بازی Dying Light با Left 4 Dead برگزار شد


رویداد با محدودیت زمانی کراس‌اور دو بازی Dying Light با Left 4 Dead برگزار شد

کراس‌اور دنیای دو بازی Dying Light و Left 4 Dead 2 در طی رویدادی با محدودیت زمانی که تا 28 اکتبر ادامه خواهد داشت، برگزار خواهد شد. هفته گذشته اعلامیه غیرمنتظره‌ای منتشر شد که بازی Dying Light طی کراس‌اور خاصی با سری بازی محبوب شرکت والو، Left 4 Dead ترکیب خواهد شد. در آن زمان دقیقاً مشخص نبود که این کراس‌اور چگونه خواهد بود اما اکنون اطلاعات...

کراس‌اور دنیای دو بازی Dying Light و Left 4 Dead 2 در طی رویدادی با محدودیت زمانی که تا 28 اکتبر ادامه خواهد داشت، برگزار خواهد شد.

هفته گذشته اعلامیه غیرمنتظره‌ای منتشر شد که بازی Dying Light طی کراس‌اور خاصی با سری بازی محبوب شرکت والو، Left 4 Dead ترکیب خواهد شد. در آن زمان دقیقاً مشخص نبود که این کراس‌اور چگونه خواهد بود اما اکنون اطلاعات لازم منتشر شده و می‌دانیم چه رویدادی خواهد بود و تا چه زمانی ادامه خواهد یافت.

این کراس‌اور یک رویداد زمانی محدود خواهد بود که زامبی‌های فوق پرخاشگر (یا آنطور که در بازی Virals خوانده می‌شوند) سرعت بسیار بالای بازی‌های Left 4 Dead را تقلید می‌کنند. متاسفانه به نظر می‌رسد که هیچ کدام از شخصیت‌های کلیدی مجموعه Valve در این ایونت حضور نخواهند داشت اما شامل سه اسلحه مخصوص بازی‌های والو می‌شود: گیتار الکتریک، بادبزن آتش و چوب گلف! کاغذهای طراحی این سه اسلحه در بسته الحاقی جای خواهند گرفت و دیگر آیتم‌ها از طریق انجام دادن چالش‌های مختلف بدست خواهند آمد. نباید انتظار تجربه قسمت سوم Left 4 Dead را نداشته باشید، اما شبیه‌سازی خوبی خواهد بود!

بازی Dying Light هم اکنون قابل دسترس کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به همراه رایانه‌های شخصی است. قسمت دوم جاه‌طلبانه این بازی بهار سال آینده توسط استودیو Techland منتشر خواهد شد. رویداد کراس‌اور هم اکنون در جریان است و تا ساعات پایانی روز 28 اکتبر ادامه خواهد داشت.

رویداد با محدودیت زمانی کراس‌اور دو بازی Dying Light با Left 4 Dead برگزار شدرویداد با محدودیت زمانی کراس‌اور دو بازی Dying Light با Left 4 Dead برگزار شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت دهه کرامت و روز دختر در مراکز کانون آذربایجان شرقی