13 آبان، روز مهمی در تاریخ انقلاب ایران است


13 آبان، روز مهمی در تاریخ انقلاب ایران است

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد گفت: 13 آبان به عنوان یوم‌الله روز بسیار ارزشمند و مهمی در تاریخ انقلاب‌ اسلامی است، باید این روز امسال با مشارکت همه مردم خصوصا دانشجویان ، دانش‌آموزان و جوانان با شکوه‌تر از سال‌های قبل در استان برگزار شود.

آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی روز دوشنبه در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های یزد افزود: بزرگداشت ایام‌الله و نیز مناسبت‌های مختلف با مشارکت دانشجویان کار مهم و انقلابی و مورد تاکید نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: مشارکت نسل‌جوان در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف انقلاب باید همواره مورد عنایت خاص قشر جوانان و دانشگاهیان باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد تاکید کرد: نقش تعیین‌کننده دانشجویان مومن و انقلابی در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه برکسی پوشیده نیست.

ناصری‌یزدی تصریح کرد: مشارکت دانشگاهیان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی موجب شکست اهداف استکبارجهانی و تمامی توطئه‌های آنها شده است.

استاد درس خارج حوزه علمیه یزد در ادامه تاکید کرد: انقلاب‌ اسلامی به رغم توطئه‌های دشمنان با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد و تسلیم زورگویی استکبارجهانی نمی‌شود.

هم اکنون حدود ۷۰ هزار دانشجو در ۶۸ مرکز آموزش‌عالی و دانشگاه‌های یزد در ۱۰ شهرستان مشغول تحصیل هستند، این استان ۲۶۸ هزار دانش‌آموز و پنجهزار طلبه دارد.

یزد برپایه سرشماری آبان ماه سال ۱۳۹۵، یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۵ درصد در ۲۱شهر و بقیه در روستاها و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هشدار روسیه به آمریکا درباره مصادره دارایی‌های این کشور