بازی Ancestors: The Humankind Odyssey ماه آینده به کنسول‌ها می‌آید


بازی Ancestors: The Humankind Odyssey ماه آینده به کنسول‌ها می‌آید

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار شب گذشته تاریخ عرضه بازی Ancestors: The Humankind Odyssey برای کنسول‌های نسل حاضر به طور رسمی مشخص شد.بازی Ancestors: The Humankind Odyssey عنوان ماجرایی در سبک بقا و تکامل که پیش از این در ماه آگوست و توسط استور اپیک گیمز برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود، اکنون تاریخ عرضه آن برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن...

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار شب گذشته تاریخ عرضه بازی Ancestors: The Humankind Odyssey برای کنسول‌های نسل حاضر به طور رسمی مشخص شد.بازی Ancestors: The Humankind Odyssey عنوان ماجرایی در سبک بقا و تکامل که پیش از این در ماه آگوست و توسط استور اپیک گیمز برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود، اکنون تاریخ عرضه آن برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 مشخص شده که در تاریخ 6 دسامبر سال جاری منتشر خواهد شد.

این اثر که توسط استودیو Panache Digital Studios و شخص پاتریس دسیلت خالق اولین نسخه از سری محبوب Assassin’s Creed ساخته شده، بازیکنان را به میلیون‌ها سال قبل می‌برد و آن‌ها در نقش رهبر قبیله‌ای از موجودات نخستین می‌گذارد. هدف اصلی در این بازی، یادگیری و رشد مهارت‌های هر نسل و منتقل شدن به نسل بعد در سیر تکامل است. شکارچیان درنده، آب و هوای ناملایم و خشن به همراه دیگر فاکتورهای مختلف زیستی مانع رشد و تکامل هر شخصیت خواهند شد که بازیکن باید از آن‌ها به سلامت عبور کند.

با وجود دریافت چند نقد مثبت، بازی The Humankind Odyssey به طور کُلی از نظر اکثر منتقدین امتیاز متوسطی را دریافت کرد. به طوری که از 70 نقد وارده به نسخه رایانه‌های شخصی، امتیاز 64 از 100 را در سایت متاکریتیک کسب کرد، بالاترین نمره 90 از سایت Attack of the Fanboy و پایین‌ترین نمره 40 از سایت معروف GameSpot. باید امیدوار بود که سازندگان در این مدت به دنبال رفع معایب بازی بوده‌اند تا نسخه کنسولی در جذب نظر منتقدین موفق عمل کند.

بازی Ancestors: The Humankind Odyssey ماه آینده به کنسول‌ها می‌آیدبازی Ancestors: The Humankind Odyssey ماه آینده به کنسول‌ها می‌آید

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


5 کشته و زخمی در 3 تصادف هولناک در پایتخت