بازی Star Wars Jedi: Fallen Order – انتظار فروش 6 تا 8 میلیون نسخه‌ای ناشر


بازی Star Wars Jedi: Fallen Order – انتظار فروش 6 تا 8 میلیون نسخه‌ای ناشر

به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتس حساب بسیار ویژه‌ای برای بازی Star Wars Jedi: Fallen Order باز کرده است و انتظارات بالایی از آن دارد. زمان زیادی از آخرین بازی از جنگ ستارگان که بر روی تجربه‌ی تک‌نفره متمرکز باشد می‌گذرد. این باعث می‌شود که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به اتفاقی ویژه تبدیل شود‌ و انتشار آن نزدیک به اکران جدیدترین فیلم از این...

به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتس حساب بسیار ویژه‌ای برای بازی Star Wars Jedi: Fallen Order باز کرده است و انتظارات بالایی از آن دارد.

زمان زیادی از آخرین بازی از جنگ ستارگان که بر روی تجربه‌ی تک‌نفره متمرکز باشد می‌گذرد. این باعث می‌شود که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به اتفاقی ویژه تبدیل شود‌ و انتشار آن نزدیک به اکران جدیدترین فیلم از این فرانچایز توجهات به آن را دوچندان خواهد کرد. همه‌ی این‌ها حاکی از پتانسیل بالای این عنوان برای تبدیل شدن به یک موفقیت بزرگ هستند و الکترونیک آرتس هم چنین انتظاری دارد.

الکترونیک آرتس طی گزارش مالی خود برای سه‌ماهه‌ی اخیر اعلام کرده است که انتظار دارد Star Wars Jedi: Fallen Order تا پایان سال مالی جاری که ۳۱ مارچ ۲۰۲۰ خواهد بود، بین ۶ تا ۸ میلیون نسخه فروش کند.

این انتظار بسیار بالایی است حتی با در نظر گرفتن اینکه با اثری از فرانچایز عظیم و فوق‌العاده محبوبی مثل جنگ ستارگان روبه‌رو هستیم. اما چنین اتفاقی کاملاً هم غیر ممکن نیست و باید منتظر ماند و دید که نهایت پیش‌بینی الکترونیک آرتس به واقعیت خواهد پیوست یا خیر.

Star Wars Jedi: Fallen Order که اخیراً پروسه‌ی توسعه‌ی آن به پایان رسید و اصطلاحاً گُلد شد، در 15 نوامبر 2019 مصادف با 24 آبان 1398 برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. Fallen Order نوید تجربه‌ای خاص و متفاوت از جنگ ستارگان را می‌دهد و حتی سازندگان از شباهت گیم‌پلی آن به گیم‌پلی Sekiro: Shadows Die Twice از استودیوی «فرام سافت‌ور» (FromSoftware) گفته‌اند که خود می‌تواند گواهی بر منحصر به فرد بودن این عنوان نسبت به تجارب قبلی جنگ ستارگان در مدیوم بازی باشد. باید منتظر ماند و دید که استودیوی ریسپان موفق ظاهر خواهد شد یا خیر.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order – انتظار فروش 6 تا 8 میلیون نسخه‌ای ناشربازی Star Wars Jedi: Fallen Order – انتظار فروش 6 تا 8 میلیون نسخه‌ای ناشر

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آمار تکان دهنده از قتل‌های خانوادگی؛ 23 زن در کمتر از دو ماه!