اعتماد از دست رفته از قوه قضائیه با برخورد با مفسدان احیا شد


اعتماد از دست رفته از قوه قضائیه با برخورد با مفسدان احیا شد

تبریز - ایرنا - رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: اعتماد از دست رفته از قوه قضائیه با برخورد قاطع این قوه با مفسدان و رانت‌خواران دوباره در جامعه احیا شد.

محمد وحدتی‌، روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان‌شرقی که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد، افزود: عملکرد جدید قوه قضائیه به ریاست « حجت الاسلام رئیسی» در برخورد با این جرایم موجب ایجاد امید در دل مردم ایران شده است.

وی با تاکید بر اینکه رعایت عدالت جامعه اسلامی را از دیگر جوامع منفک می کند، اظهار داشت: ملت ایران امیدوار شده‌اند در جمهوری اسلامی آنچه مردم را آزار می‌ داد و رهبری نیز همواره بر اصلاح آن ها تاکید می داشتند با اقدامات جدید قوه قضائیه در حال رسیدن به سرانجام است.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ورشکسته شدن برخی واحدهای تولیدی و در خطر افتادن سرمایه های مردم در برخی بانک‌های خصوصی از مشکلات مردم بود، گفت: امید است روند مبارزه با مفسدان اقتصادی در جامعه ادامه یابد.

وحدتی، با اشاره به برخی مشکلات از جمله دستمزد دریافتی و بیمه کارکنان، ادامه داد: امید است این مشکلات و سایر مشکلات موجود در جامعه که رفع آن ها از جمله اهداف قوه قضائیه مشخص شده است در سریع‌ترین زمان حل شود.

وی یادآوری کرد: آذربایجان‌شرقی به خاطر تلاش مسئولان امنیتی، نظامی و اداری استان امنی بوده و همه در این فضای امن برای رونق تولید و حمایت از سرمایه گذاری تلاش می کنند.

رئیس قوه قضائیه که صبح امروز به همراه هیاتی بلندپایه وارد تبریز شد، پیش از حضور در نشست شورای اداری استان آذربایجان شرقی، در گلزار شهدا و شرکت ماشین سازی تبریز حضور یافت و در جمع صنتعگران و نخبگان استان سخنرانی کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین