دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب هستند


دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب هستند

رشت - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: امروز دشمنان نظام به دنبال جداکردن پیوند بین مردم و انقلاب هستند و این هدف به عنوان مهمترین تمرکز راهبردی آنان به شمار می رود.

سرهنگ پاسدار توشه روز جمعه در آیین معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه آستانه اشرفیه ، انقلاب اسلامی ایران را انقلابی مردمی دانست و ادامه داد: دشمنان ما با تفکر جدایی مردم از انقلاب ، می خواهند از استمرار نظام مقدس ما جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه به پشتوانه حضور مردم انقلاب اسلامی با تمام قدرت استمرار خواهد داشت افزود: همه ما در این راه مسئولیت داریم و باید با هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم.

سرهنگ توشه به هجمه ها و برنامه های دشمنان در جهت انحراف نهادهای آموزشی و فرهنگی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان امروز می کوشند تا از طریق شبهه افکنی در نهاد آموزش و پرورش و دیگر نهادهای فرهنگی ، انقلاب را به انحراف بکشانند.

به گفته سرهنگ توشه دشمنان با ورود به عرصه های فرهنگی به دنبال تغییر ارزش ها ، اعتقادات ، رفتارها و ... در بین دانش آموزان و دانشجویان هستند تا بتوانند از این راه از استمرار انقلاب جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان در راه مقابله با انقلاب اسلامی و ملت ایران سرمایه گذاری و برنامه ریزی های بسیاری دارند افزود:به راه اندازی جنگ نرم با استفاده از ابزار رسانه ای از دیگر اهداف دشمنان برای مقابله با انقلاب است.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این آیین سپاه پاسداران را نهادی مردمی دانست و گفت: سپاه همواره با روحیه ای جهادی در کنار مردم قرار دارد.

رحیم حیدری پاسداری از ارزش های انقلاب و نظام را از اهداف سپاه عنوان کرد و افزود: امروز نقش سپاه پاسداران در بخش های مختلف فرهنگی ، ورزشی ، محرومیت زدایی و... بسیار تاثیر گذار است و در همه ابعاد توسعه کشور مشارکت دارد.

وی در ادامه با اشاره به هفته پدافند غیر عامل گفت: کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی ، روحی و روانی و... در بین اقشار مختلف جامعه از اهداف مهم پدافند غیر عامل به شمار می رود.

وی با بیان اینکه پدافند غیر عامل تلاش دارد تا جامعه انسانی را در مقابل تهدیدات دشمنان حفظ کند یادآور شد: سپاه پاسداران به عنوان یکی از ارکان پدافند غیر عامل نقشی موثر در مقابله با تهدیدات دشمنان داشته و در راه حفظ آرامش مردم همواره پیش قدم بوده است.

در خاتمه نیز سرهنگ محمد نیک فطرت به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه آستانه اشرفیه معرفی شد.

شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در شرق استان گیلان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان