مارک مارکز در استارت سپانگ از مسابقه ایتالیا 2015 الهام گرفت


موتوجی پی ایران – مارک مارکز می گوید که صعود از رده یازدهم به رده های پیشتاز در همان دور ابتدایی مسابقه موتوجی پی مالزی، الهام گرفته از موجلو 2015 بوده که روز قبل از مسابقه آن را تماشا کرده بود. موتورسوار رپسول هوندا در حالی که سعی داشت فابیو کوارتارارو را در طول تعیین خط سپانگ دنبال کند، تصادف سنگینی داشت و تعیین خط را در مکان یازدهم به پایان...

موتوجی پی ایرانمارک مارکز می گوید که صعود از رده یازدهم به رده های پیشتاز در همان دور ابتدایی مسابقه موتوجی پی مالزی، الهام گرفته از موجلو 2015 بوده که روز قبل از مسابقه آن را تماشا کرده بود.

موتورسوار رپسول هوندا در حالی که سعی داشت فابیو کوارتارارو را در طول تعیین خط سپانگ دنبال کند، تصادف سنگینی داشت و تعیین خط را در مکان یازدهم به پایان رساند که بدترین رده شروع مسابقه از ایتالیا 2015 بود که او در رده سیزدهم قرار داشت.

در دور ابتدایی مسابقه موجلو او از سیزدهم به رده چهارم صعود کرد و در سپانگ نیز توانست برروی مکان دوم سکو قرار گیرد، او گفت:

استارت بدی برای من نبود و آندره دویزیوسو نیز بسیار سریع بوده است. یکی از بهترین دورهای دوران حرفه ای من بود. موجلو 2015 نیز خیلی خوب بود و دیروز در حال تماشای آن بودم و با خودم می گفتم “خب، باز هم تکرارش می کنم”.

دور اول بسیار خوب رقم خورد.

مارک مارکز در استارت سپانگ از مسابقه ایتالیا 2015 الهام گرفتمارک مارکز در استارت سپانگ از مسابقه ایتالیا 2015 الهام گرفت ماوریک وینالس و مارک مارکز

مارکز در ابتدای مسابقه با جک میلر درگیر بوده است اما گفت که حتی اگر از موتورسوار پرامک دوکاتی عبور می کرد، گرفتن ماوریک وینالس ممکن نبود:

در دور دوم و در درگیری با میلر زمان از دست دادم اما با اینحال وینالس از ما سریع تر بوده است.

او لیاقت این پیروزی را داشت و روشش عالی بود. منظورم این است که من تلاشم را کردم اما پیروزی ممکن نبود. شروع از رده یازدهم و باز هم تمام کردن مسابقه در بدترین جایگاه فصلم یعنی دومی، باور نکردنی است. (مارکز در تمام مسابقات فصل 2019 بجز آمریکا، یا پیروز بوده و یا در مکان دوم قرار گرفته است.)

این نوشته را به اشتراک بگذارید:


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر