انتخابات مجلس را با بی ‌طرفی، مشارکت حداکثری و بالاترین امنیت برگزار می ‌کنیم


انتخابات مجلس را با بی ‌طرفی، مشارکت حداکثری و بالاترین امنیت برگزار می ‌کنیم

جمالی گفت: استانداری به عنوان مجری انتخابات با بی ‌طرفی، مشارکت حداکثری و بالاترین امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی را برگزار می ‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» امروز (20 آبان) در جمع فرمانداران شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد که در گچساران برگزار شد، گفت: قانون مداری، شفافیت و رعایت حق‌الناس از اولویت‌ های کاری فرمانداران و بخشداران در انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: استانداری به عنوان مجری انتخابات با بی ‌طرفی، مشارکت حداکثری و بالاترین امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی را برگزار می ‌کند.

وی دامن زدن به برخی مسائل قومی انتخابات را به عنوان محرکی در ایجاد هیجانات نامعقول به ویژه در انتخابات کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: باید با مدیریت صحیح، کارآمد، مقتدر و معقولانه مانع از بروز این گونه آفت ها شد.

جمالی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد یک استان عشیره ای است، یادآور شد: اکنون یکی از این چالش ‌ها و تنش‌ های نهفته در عرصه انتخابات، دامن زدن به تعصبات قومی و طایفه گرایی در این استان است.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در عرصه حساس انتخابات به ‌ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی باید گزینش از مدار قومیت و طایفه گرایی به سمت انتخاب بر مبنای تدبیر، تعهد و عقلانیت تغییر کند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند سال جاری و فعال شدن ستاد انتخابات استان، گفت: امانتداری و صداقت از اهداف ما است و براساس قانون از رأی مردم صیانت می شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال