آیین پایانی بیست‌وششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان آغاز شد


آیین پایانی بیست‌وششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان آغاز شد

همدان - ایرنا - آیین پایانی بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان کشوری و استانی در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ابن‌سینای همدان آغاز شد.

رئیس بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان روز سه‌شنبه در آیین پایانی این جشنواره گفت: این جشنواره با حضور ۴۰۰ هنرمند در قالب ۵۲ گروه نمایشی، سه گروه دانش‌آموزی منتخب کشوری، سه گروه نقالی، ۹ گروه خارجی، ۳۱ نمایش در بخش مسابقه، هشت گروه خیابانی، هشت گروه در شهرستان‌ها و ۲ تماشاخانه سیار برگزار شد.

احمدرضا احسانی افزود: ۱۵ سالن نمایش میزبان این جشنواره بودند که هفت سالن آن در داخل شهر همدان و هشت سالن دیگر در شهرستان‌های استان قرار داشتند.

وی اظهار داشت: ورکشاپ‌ها و کارگاه‌های تخصصی به مدت پنج شب با حضور اساتید برجسته داخلی و خارجی در سالن سینما کانون برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان ادامه داد: بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همزمان با آغاز ولایت امام زمان (عج) در پایتخت تاریخ و تمدن ایران آغاز شد و در هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم (ص)به پایان می‌رسد.

وی افزود: امید است تا توفیق آن را داشته باشیم تا از الطاف بی‌کران این اعیاد سراسر سرور و شادی استفاده کنیم و توفیق خدمت به مردم را داشته باشیم.

احسانی بیان کرد: از همه دستندرکاران مدیران و مسئولان استانی قدردانی و تشکر می کنم.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور ۵۲ اثر نمایشی از ۱۳ استان و هفت کشور از ۱۶ آبان‌ماه در همدان برگزار شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟