لحظه اصابت موشک به بزرگراهی در اسرائیل


در پی این حمله، آژیر خطر در محله‌های ریشون لتسیون و منطقة حولون در تل آویو به صدا درآمد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از غزه ؛ مقاومت فلسطین در غزه به تلافی حمله ارتش صهیونیستی به نوار غزه و به شهادت رساندن بها سلیم ابوالعطا از رهبران جنبش جهاد اسلامی، شهر تل آویو را با شمار زیادی موشک هدف حمله قرار داد. در پی عملیات مقاومت فلسطین، آژیر خطر در محله‌های "ریشون لتسیون" و "منطقة حولون " در تل آویو به صدا درآمد. کلاس‌های درس و محل‌های کار و مراکز تجاری در تل آویو و شهر‌کهای مرکزی اسرائیل تعطیل و پناهگاه‌ها در منطقه دیمونا بازگشایی شد. حمله مقاومت فلسطین به تل آویو، نخستین حمله از سال ۲۰۱۴ تاکنون به شمار می‌ آید.

تصاویر تشییع پیکر شهید ابوالعطا در غزه
سخنگوی حماس: تسلیم نخواهیم شد
شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد: فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس » گفت: به ملت مان اطمینان خاطر می دهیم در برابر ریخته شدن حتی یک قطره خون خواهیم ایستاد و تسلیم نخواهیم شد و پاسخ خواهیم داد.
کمیته های مقاومت فلسطین نیز تأکید کرد: گردان های مقاومت در نوار غزه تصمیم مشترکی در زمینه پاسخ دادن به جنایتهای رژیم اشغالگر اتخاذ کرده اند.
نتانیاهو و رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی بیانیه مشترکی را صادر می‌کنند
شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد: رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر ( این رژیم ) و رئیس ستاد مشترک آن بیانیه مشترکی را در ساعت ده و نیم صبح ( به وقت فلسطین اشغالی ) صادر می کنند.
رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند نشست شورای کوچک امنیتی و سیاسی در دولت اسرائیل آغاز شد.
برهوم: ترور بوالعطا اقدامی تنش آفرین و خطرناک است
شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد: فوزی برهوم از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با اشاره به ترور یکی از فرماندهان شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ترور فرمانده بوالعطا اقدامی تنش آفرین و خطرناک است.
برهوم با اشاره به ترور یکی از فرماندهان شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: هدف قرار دادن شخصیتی از شخصیت‌های مقاومت بیانگر مقاصد شوم رژیم اشغالگر صهیونیست و طرح و نقشه این رژیم برای آغاز جنگ و درگیری جدیدی با مقاومت است.
وی گفت: این جنایت‌ها نمی‌تواند شوکت و هیبت مقاومت را درهم بشکند و نمی‌تواند مقاومت را از انجام دادن وظایف خود و پیشروی در مسیر جهاد منع کند.
اصابت بیش از ۵۰ فروند موشک از غزه به مناطق صهیونیست نشین
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد شبکه تلویزیونی اسرائیلی «کان» لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد: تاکنون بیش از ۵۰ فروند موشک از نوار غزه به سمت اسرائیل (زمین‌های اشغالی) شلیک شده است.
شنیده شدن صدای انفجار‌هایی در مناطق صهیونیست نشین
شبکه تلویزیونی المنار اعلام کرد رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند آژیر‌های خطر در شهرک‌های اطراف غزه و تل آویو و الخضیره به صدا در آمده و صدای وقوع انفجار‌هایی شنیده شده است.
توقف حرکت قطار‌ها در تل آویو
شبکه تلویزیونی المنار اعلام کرد: رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: حرکت قطار‌ها در تل آویو متوقف شده است و مراکز اورژانس در فلسطین اشغالی در حال آماده باش قرار دارند.
بیانیه جهاد اسلامی انتقام خون شهید ابو العطا را خواهیم گرفت
گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه نظامی شهادت «بهاء ابوالعطا و همسرش ‏را تأیید و وضع آماده باش کامل اعلام و تأکید کرد انتقام خون این شهید را خواهد گرفت. ‏
در بیانیه گردان‌های قدس آمده است: گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین، ‏شهادت فرمانده بزرگ خود بهاء ابوالعطا (ابوسلیم) ۴۲ ساله به همراه همسرش را که یکی از مهم‌ترین ‏اعضای شورای نظامی آن و فرمانده منطقه شمالی بود، با مباهات و افتخار اعلام می‌کند؛ شهیدی که ‏سبب‌ساز ماندگار شدن و عزتمندی نام گردان‌های قدس شد همان کسی که در یک عملیات بزدلانه در منزلش در ‏منطقه «شجاعیه» در شرق شهر غزه به همراه همسرش به درجه شهادت نایل شد. ‏
بدین وسیله، گردان‌های قدس ضمن اعلام شهادت این فرمانده بزرگ و همسرش در این جنایت، وضع آماده ‏باش کامل رزمندگان و یگان‌های نظامی اعلام و تأکید می‌کند که پاسخ به این جنایت هیچ محدودیتی نخواهد ‏داشت و متناسب این جنایت خواهد بود؛ جنایتی که دشمن جنایتکار و اشغالگر مرتکب آن شد و ‏ناگزیر باید پیامد‌های آن متحمل شود.
این بیانیه در پایان به یکی از آیات مبارکه قرآن کریم یعنی و سیعلم الذین‌ ظلموا ای منقلب ینقلبون استناد کرده است یعنی «کسانی که ستم کرده‏ اند به زودی خواهند دانست به کدام ‏بازگشتگاه برخواهند گشت.» ‏
حملات موشکی به عسقلان و اسدود
شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار این شبکه از حمله موشکی به عسقلان و اسدود (از شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه) و حمله به اطراف این دو شهرک خبر داد.
حمله جنگنده‌های صهیونیستی به یک مرکز امنیتی در شمال غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: هواپیما‌های اسرائیلی یکی از مراکز امنیتی وابسته به وزارت امور داخلی را در در بیت لاهیا در شمال نوار غزه هدف حمله قرار دادند.
دیمونا و سراسر منطقه جنوب و مرکز اسرائیل در تیررس حملات مقاومت
شبکه تلویزیونی المنار به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: (نیروگاه اتمی) دیمونا و سراسر منطقه جنوب و مرکز (فلسطین اشغالی) در تیررس حملات موشکی (مقاومت فلسطین) قرار دارد.
زخمی شدن شش شهرک نشین صهیونیست در مناطق اطراف غزه
شبکه تلویزیونی المنار به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن شش نفر در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه در حملات مقاومت فلسطین خبر داد. بخش‌های اورژانس نیز در سراسر سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ میلادی در حالت آماده باش به سر می‌برد. رسانه‌های اسرائیلی از اصابت یک موشک به ساحل منطقه ریشون لتسیون در جنوب تل آویو خبر داد.
رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند: چهار صهیونیست شهرک نشین بر اثر اصابت یک موشک در نزدیکی شهرک «غان یفنی» زخمی شدند.
مبارزان فلسطینی تاکنون بیش از ۳۰ راکت به فلسطین اشغالی شلیک کرده اند
آمیچای استین خبرنگار شبکه کان رژیم صهیونیستی در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: تاکنون بیش از ۳۰ راکت شلیک شده است.
وی در پیام دیگری آورده است راکت‌ها از غزه به سوی جنوب و مرکز اسرائیل شلیک شده است، همه مدارس و مراکز کسب و کار در تل آویو و دیگر شهر‌های مرکز و جنوب اسرائیل تعطیل شده اند.
لحظه اصابت موشک به بزرگراهی در اسرائیل
تشدید تدابیر امنیتی تا عمق ۴۰ کیلومتری نزدیک مرز‌ها با غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از خبرنگار خود از استقرار تجهیزات امنیتی اسرائیلی و اتخاذ تدابیر فوق العاده در مناطق واقع در عمق ۴۰ کیلومتری از غزه خبر داد. فرماندهی جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی دستور تعطیلی همه مدارس و اماکن اداری و تجاری غیرضروری در مناطق پیرامون غزه، منطقه لاچیش Lachish، غرب نقب، نقب مرکزی، منطقه شفلا Shfela، منطقه دان از جمله تل آویو و یارکون صادر کرد.
تایمز او اسرائیل گزارش داد: ارتش اسرائیل برپایی هرگونه گردهمایی بیش از ۱۰۰ نفر را ممنوع کرد.
حملات موشکی مبارزان به شهرک‌های صهیونیست نشین
خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در غزه اعلام کرد: در پاسخ به جنایت نظامیان رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن بها سلیم ابوالعطا از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی، نیرو‌های مقاومت فلسطین تعدادی موشک به سمت شهرک‌های اسرائیلی در اطراف غزه شلیک کردند. گردان‌های المجاهدین اعلام کرد در پاسخ به ترور شهید بهاء ابو العطا شش فروند موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.
گردان‌های ناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین اعلام کرد: با شلیک موشک عطایا به تل آویو به عملیات ترور ابو العطا از فرماندهان شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین پاسخ داد.
لحظه اصابت موشک به بزرگراهی در اسرائیل لحظه اصابت موشک به بزرگراهی در اسرائیل لحظه اصابت موشک به بزرگراهی در اسرائیل لحظه اصابت موشک به بزرگراهی در اسرائیل لحظه اصابت موشک به بزرگراهی در اسرائیل لحظه اصابت موشک به بزرگراهی در اسرائیل
#carousel86480, #thumbs86480 , #carousel_desc86480 #carousel-wrapper86480 .caroufredsel_wrapper img #carousel-wrapper286480 .caroufredsel_wrapper img #carousel86480 span #carousel86480 img #thumbs86480 a, #thumbs86480 img #carousel_desc86480 span #carousel86480 span, #carousel86480 a, #thumbs86480 span, #thumbs86480 a #carousel86480 img #thumbs86480 img #carousel86480 span #carousel_desc86480 span #thumbs-wrapper86480 #thumbs86480 a #thumbs86480 a:hover, #thumbs86480 a.selected .fluid_container_album img#shadow .next_thumbnail86480 .next_thumbnail86480:hover .prev_thumbnail86480 .prev_thumbnail86480:hover .next_thumbnail86480, .prev_thumbnail86480
آژیر خطر در مناطق اشغالی به صدا درآمد
خبرنگار شبکه تلویزیونی العربیه وابسته به عربستان سعودی اعلام کرد: آژیر‌ خطر در شهرک‌های (صهیونیست نشین) در جنوب غزه به صدا در آمده است.
کلاس‌های درس امروز در شهرک‌های اطراف غزه تعطیل شد
شبکه تلویزیونی المنار اعلام کرد: رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند کلاس‌های درس در شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه و غوش دان و اطراف آن امروز سه شنبه تعطیل خواهد بود. کلاس‌های درس و محل‌های کار در تل آویو و شهر‌های مرکزی اسرائیل تعطیل شده است.
آمیچای استین خبرنگار شبکه کان رژیم صهیونیستی در پیامی در صفحه توئیتر خود با اشاره به تنش‌های پس از ترور عضو بلندپایه جهاد اسلامی فلسطین در غزه نوشت: همه مدارس و مغازه‌های کسب و کار در تل آویو امروز تعطیل است. ۳۱۰ هزار دانش آموز امروز در خانه می‌مانند.
لحظه اصابت موشک به بزرگراهی در اسرائیل
مقاومت فلسطین تهدید کرد به حیفا حمله می کند
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از غزه؛ تیپ‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، شهر حیفا در فلسطین اشغالی را نیز هدف حمله موشکی خود قرار خواهد داد.

دفتر نتانیاهو: ابوالعطا به توصیه رئیس ستاد مشترک ترور شد
شبکه تلویزیونی تلویزیونی العربیه وابسته به سعودی ها اعلام کرد دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد یکی از فرماندهان ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین به توصیه رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم ترور شده است.
حرکت قطار‌ها بین عسقلان و بئر السبع متوقف شد
شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد: رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند حرکت قطار‌ها بین عسقلان و بئرالسبع در نتیجه اوضاع به وجود آمده در اطراف غزه متوقف شده است.
گذرگاه کرم ابو سالم بسته شد
شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد: رژیم صهیونیستی گذرگاه تجاری کرم ابو سالم را در جنوب نوار غزه تا اطلاع ثانوی بست.
نظامیان صهیونیست همه راههای منتهی به غزه را بستند
شبکه تلویزیونی المنار اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در پی ترور ابوالعطا همه راه‌های منتهی به اطراف نوار غزه را بسته و آن‌ها را مناطق نظامی اعلام کرده است. رژیم صهیونیستی تا شش مایلی حریم دریایی نزدیک نوار غزه را هم بار دیگر مسدود کرد.
گشوده شدن درب پناهگاهها در سرزمین های اشغالی
شبکه تلویزیونی تلویزیونی المنار گزارش داد: رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پس از اقدام این رژیم به ترور یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی؛ پناهگاه‌ها در سدیروت و عسقلان و شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه گشوده شده است.
شهادت یکی از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد؛ سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شهادت یکی از فرماندهانش با نام بهاء سلیم ابوالعطا خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی مسئولیت حمله به یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی را برعهده گرفت
ارتش اشغالگر اسرائیل اعلام کرد: در عملیات مشترک ارتش و امنیت عمومی اسرائیل، ساختمانی را که در آن یکی از فرماندهان جهاد اسلامی با نام بهاء ابوالعطا حضور داشته هدف قرار داده است.
.photo_album_grid .photo_img_gride_item .photo_img_gride_item img @media (min-width: 1200px) .photo_no_marg_md } @media (max-width: 1200px)and (min-width: 980px) .photo_no_marg_md } @media (min-width: 767px) and (max-width: 980px) .photo_no_marg_sm } @media (min-width: 480px) and (max-width: 767px) .photo_no_marg_ms } @media (min-width: 320px)and (max-width: 480px) } @media (max-width: 320px) }
واکنش گروههای مقاومت
شبکه تلویزیونی المنار اعلام کرد: گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد در پاسخ به ترور شهید بها ابو العطا از فرماند شاخه نظامی این جنبش از رژیم صهیونیستی انتقام خواهد گرفت.
گردان‌های قدس اعلام کرد پاسخ به جنایت ترور شهید ابو العطا حد و حدودی نخواهد داشت و پاسخ متناسبی به این ترور داده خواهد شد.
انفجار در محله شجاعیه غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره از وقوع انفجاری در منزل یکی از رهبران مقاومت اسلامی در محله الشجاعیه در شرق غزه خبر داد. این شبکه از پرواز گسترده هواپیما‌های جاسوسی اسرائیل بعد از وقوع انفجار در منزل یکی از رهبران مقاومت در شرق غزه خبر داد. وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: در پی انفجار در شرق غزه ۲ فلسطینی شهید و ۲ نفر دیگر زخمی شدند.
شبکه تلویزیونی المنار نیز از شلیک تعدادی موشک به سوی شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زیبایی دختر واقعی «آمنهوتپ سوم» سریال یوسف پیامبر ! تغییر چهره جهانبخش سلطانی بعد 1...