نمایشگاه کتاب در بیجار و دیواندره گشایش یافت


نمایشگاه کتاب در بیجار و دیواندره گشایش یافت

سنندج - ایرنا - نمایشگاه کتاب به مناسبت آغاز هفته کتاب در شهرستان‌های دیواندره و بیجار گشایش یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار روز سه شنبه اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از ۲ هزار عنوان کتاب به مدت یک ماه در معرض بازدید علاقه مندان قرار گرفته است.

عباس محمدمرادیان افزود: کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه شامل کتب درسی، روانشناسی، رمان، ادبیات، تاریخی، مذهبی، کودک و نوجوان است.

وی اضافه کرد: کتب ارائه شده از ناشران مختلف و چاپ جدید است که با همکاری انتشارات نیلوفر نقره ای، آسمان آبی، جوان، حباب، آسو، الماس، دانش، پرتو، جامع، داریوش، روزگار، الینا و کویر تهیه شده است.

این نمایشگاه در ۲ نوبت صبح و عصر از ساعت هشت صبح تا ۲۰ شب بر روی علاقه مندان باز است و کتاب‌های عرضه شده با ۵۰ درصد تخفیف بفروش می‌رسد.

نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته وحدت در دیواندره گشایش یافت

نمایشگاه کتاب دیواندره نیز که به مناسبت هفته وحدت و کتاب گشایش یافته بیش از یک هزار عنوان کتاب با موضوع های علمی و دانشگاهی، ادبی، مذهبی، روانشناسی، تاریخی، کودک و نوجوانان را در خود جای داده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیواندره در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: فرهنگ کتاب خوانی در جامعه کمتر مورد توجه است که این نمایشگاه ها می تواند در پیوند مردم با کتاب موثر باشد.

سیدامجد افصحی اضافه کرد: کتاب های این نمایشگاه با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می شود و پرپایی نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی کتاب در مناطق شهری و روستایی از برنامه های مهم ارشاد است.

نمایشگاه بزرگ کتاب دیواندره از ۲۱ تا ۳۰ آبان به مدت ۱۰ روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ در نگارخانه ارشاد اسلامی میزبان علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد