نمایشگاه آثار چهار خوشنویش کشور در محلات گشایش یافت


نمایشگاه آثار چهار خوشنویش کشور در محلات گشایش یافت

خمین - ایرنا - نمایشگاه آثار چهار خوشنویس کشور با عنوان «دست‌خط هشت» و همزمان با آیین بزرگداشت حاج شیخ زین العابدین محلاتی عصر پنجشنبه با حضور نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و محلی و اصحاب هنر در محلات گشایش یافت.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی محلات در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: تور نمایشگاهی خوشنویسی دست‌خط تاکنون در مرکز هفت استان کشور برگزار شده و محلات میزبانی هشتمین برنامه را عهده‌دار شده است.
«مهدی ملک‌محمدی» ادامه داد: در این نمایشگاه آثار خوشنویسی چهار استاد برجسته کشور شامل «غلامحسین امیرخانی»، «علی شیرازی»، «مجتبی ملک زاده »و سید «رضا بنی رضی» در معرض نمایش عموم قرار گرفت.

وی اظهار داشت: هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی می‌توانند از ۲۴ تا ۳۰ آبان از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰ از آثار خوشنویسان برجسته کشوری در فرهنگسرای اندیشه این شهرستان بازدید کنند.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی محلات برگزاری کارگاه‌های تخصصی خوشنویسی با حضور اساتید کشوری، گلباران قبور مطهر شهدا و حضور در مزار حاج شیخ زین العابدین محلاتی را از برنامه‌های این نمایشگاه عنوان کرد.
محلات واقع در نوار جنوبی استان مرکزی به شهر گل ایران شهرت دارد و در زمینه پرورش ماهیان زینتی، تریکو و سنگ‌های تزئینی و نما از قطب‌های مطرح در ایران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشرفت بزرگ Ray Tracing در کارت‌های گرافیک AMD RDNA4