علمای شیعه و سنی پرچمدار وحدت هستند


علمای شیعه و سنی پرچمدار وحدت هستند

زاهدان- ایرنا- مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: علمای شیعه و سنی با شاخصه برخورداری از بصیرت، اخلاق و منش انسانی پرچمدار و الگوی برتر حفظ وحدت، اخوت و برادری هستند.

حجت الاسلام عیسی بزمانی پنجشنبه شب در نشست مشترک علمای شیعه و سنی در دلگان اظهار داشت: پیروی از سیرت نبوی، چنگ زدن به ریسمان کتاب الله، گام برداشتن در مسیر حفظ اتحاد، یکپارچگی و انسجام اسلامی از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر در دنیای اسلام بوده و سران کشورهای مسلمان و علما باید اقشار جامعه اسلامی را به این سمت سوق دهند.
وی بیان کرد: وجود اختلاف و تفرقه در جامعه اسلامی بسیار نگران کننده بوده و قطعا از این موضوع دشمنان سود می‌برند.
مدیرکل سازمان تبلیغان اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان اسلام در سال‌های متمادی با سوء استفاده از اختلافات مسلمانان به اهداف شوم، پلید و ننگین‌شان دست پیدا کرده‌اند و متاسفانه امت اسلامی با اجرای نقشه‌های دشمنان به جان هم افتاده‌اند.

وی افزود: وحدت اسلامی در ایران سربلند مثال زدنی است و خوشحالیم مردم ما با اطاعت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب به راحتی نقشه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب کرده‌اند.
فرماندار دلگان نیز در این نشست اظهار داشت: اتحاد امت اسلامی حول محور پیامبر اسلام(ص)، قرآن کریم، کعبه و با پیشگامی علما، تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب گره‌گشا در امور بوده و مسلمانان را از گزند و آسیب دشمنان حفاظت می‌کند.
مجتبی شجاعی افزود: دشمنان از همبستگی، انسجام و وحدت مسلمانان هراس دارند و هر چه امت اسلامی به ریسمان وحدت و همگرائی نزدیک شوند در مقابله با دشمنان موفق تر خواهند شد.
وی اظهار داشت: امدادهای غیبی و نصرت پروردگار متعال زمانی می‌آید که مسلمانان در کنار هم برای عزتمندی دین تلاش کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیکر مطهر شهید «لال بخش شهلی بر» در زاهدان تشییع شد