17 کشته و زخمی در نتیجه انفجار در نزدیکی میدان التحریر بغداد


17 کشته و زخمی در نتیجه انفجار در نزدیکی میدان التحریر بغداد

شفقنا- رسانه امنیتی عراق از کشته و زخمی شدن شماری از افراد بر اثر انفجار بمب در نزدیکی یکی از میادین پایتخت این کشور خبر داد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (INA)، هسته اطلاع رسانی امنیتی این کشور بامداد امروز (شنبه) با صدور بیانیه کوتاهی اعلام کرد که در نتیجه انفجار یک بمب جاسازی […]

17 کشته و زخمی در نتیجه انفجار در نزدیکی میدان التحریر بغداد

شفقنا- رسانه امنیتی عراق از کشته و زخمی شدن شماری از افراد بر اثر انفجار بمب در نزدیکی یکی از میادین پایتخت این کشور خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (INA)، هسته اطلاع رسانی امنیتی این کشور بامداد امروز (شنبه) با صدور بیانیه کوتاهی اعلام کرد که در نتیجه انفجار یک بمب جاسازی شده زیر یک خودرو در نزدیکی میدان «التحریر» در مرکز شهر بغداد، یک شهروند عراقی جان خود را از دست داد و ۱۶ تن دیگر نیز زخمی شدند.

بنا بر آن چه در بیانیه رسانه امنیتی عراق آمده، نیروهای امنیتی در جال اجرای تحقیقات برای اطلاع از جزئیات انفجار مذکور هستند.

در همین حال، یک منبع امنیتی در گفت و گو با خبرگزاری رسمی عراق تاکید کرد که تحقیقات اولیه ثابت کرده انفجار نزدیک میدان التحریر، به دلیل یک بمب دست ساز بوده است.

این در حالی است که برخی رسانه های عراقی و خارجی جمعه شب از وقوع چند انفجار در بغداد خبر دادند و شمار قربانیان انفجارها را نیز دو تا چهار کشته اعلام کردند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال